نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

کارگردان A Way Out در حال کار روی بازی جدیدی است

جوزف فارس، کارگردان بازی A Way Out، با انتشار توییتی اعلام کرد که در حال کار روی بازی جدیدی است.

A Way Out، بازی جدید جوزف فارس، همین چند وقت پیش منتشر شد و در حالی که انتظار می‌رفت فارس پس از انتشار این بازی حداقل مدتی استراحت کند، وی با انتشار توییتی اعلام کرده که کار روی بازی جدید خودش را آغاز کرده است. وی در این توییت نوشت:

امروز کار روی بازی جدیدم را آغاز کردم و بی‌نهایت هیجان‌زده هستم. من ساخت بازی‌های ویدیویی را به شکلی دیوانه‌وار دوست دارم و می‌خوام زودتر بازی جدیدم را با گیمر‌ها به اشتراک بگذارم.

به هر حال جوزف فارس تا به امروز با ساخت بازی‌های Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out نشان داده که علاقه خاصی به ایده‌های خلاقانه در بازی‌هایش دارد و باید منتظر ماند و دید که بازی بعدی این بازیسازی چگونه خواهد بود. در بازی A Way Out دو گیمر کنترل دو کاراکتر را برعهده می‌گیرند و باید با همکاری یکدیگر، ماموریت‌های مختلف را انجام دهند. این بازی به صورت تک‌نفره قابل بازی نیست ولی برای تجربه آن به صورت دونفره، فقط کافی است یک نسخه از بازی را خریداری کرده باشید. زومجی در بررسی بازی A Way Out به آن نمره ۸.۵ را داد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

تازه‌ترین ساخته‌ی جوزف فارس یعنی A Way Out، نه فقط یک بازی که از مناظری گوناگون می‌شود به ستایش آن پرداخت، بلکه محصولی است که باید نوآوری‌اش، گیم‌پلیِ کوآپ متفاوت و جذب‌کننده‌اش، داستان‌سرایی‌اش، موسیقی‌هایش و شخصیت‌پردازی آن را ستایش کرد. اثری با قیمتی بسیار منصفانه که تنها در برابر دریافت سی دلار پول، ده ساعت سرگرمی‌های دوست‌داشتنی، شیرین و یک بار دیگر هم تاکید می‌کنم «متفاوت» را تقدیم دو گیمر می‌کند و تجربه کردنش را می‌شود به سادگی هر چه تمام‌تر، به همگان توصیه کرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده