نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵

تصویری از مریل استریپ در فصل دوم سریال Big Little Lies منتشر شد

نیکول کیدمن، بازیگر فصل اول سریال Big Little Lies، در صفحهٔ اینستاگرامش عکسی از خود به همراه مریل استریپ در فصل دوم این سریال شبکه HBO را به اشتراک گذاشت.

نیکول کیدمن در صفحهٔ اینستاگرام خود، عکسی از مریل استریپ در اولین روز حضور وی در فصل دوم سریال موفق Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) به اشتراک گذاشت. این تصویر را در ادامهٔ مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

چندی پیش در خبری اعلام شد که شبکه HBO حضور چهار بازیگر فصل اول که شامل کاترین نیوتون در نقش ابیگیل کارلسون، رابین ویگرت در نقش دکتر آماندا رایسمن، سارا سوکولویچ در نقش توری باچمن و مرین دانجی در نقش کارآگاه آدرین کوئینلن می‌شوند در فصل دوم سریال Big Little Lies تأیید کرده است. نیوتون و سوکولویچ قرار است نقش مهم‌تری را در اتفاقات فصل دوم سریال Big Little Lies داشته باشند و مانند فصل اول، ویگرت و دانجی در چند قسمت فصل دوم به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین کریستال فاکس برای بازی در نقش الیزابت هاوارد و مو مک‌ری برای بازی در نقش مایکل پرکینس، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال پیوسته‌اند. علاوه بر نیوتون، ویگرت، سوکولویچ و دانجی، تاکنون بازگشت ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، شیلین وودلی، آدام اسکات، زوئی کراویتز، جیمز توپر، جفری نردلینگ، لورا درن و ایان آرمیتیج، در فصل دوم سریال Big Little Lies تأیید و اعلام شده است. مریل استریپ تمام‌نشدنی و نامزد دریافت ۲۱ جایزه‌ اسکار و بازیگر فیلم‌هایی چون The Iron Lady (بانوی آهنی)، The Post (پست)،‌ August: Osage County (آگوست: اوسیج کانتی)، The Devil Wears Prada (شیطان پرادا می‌پوشد)، The Bridges of Madison County (پل‌های مدیسون کانتی) و The Deer Hunter (شکارچی گوزن) نیز به لیست بازیگران فصل دوم سریال شبکه HBO اضافه شده است. مریل استریپ قرار است نقش شخصیت مری لوئیز رایت، مادر شخصیت پری رایت با بازی الکساندر اسکارشگرد را در فصل دوم سریال Big Little Lies بازی کند. مری لوئیز رایت با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل اول، برای محافظت و نگهداری از نوه‌هایش به شهر مانتری آمده است. گفته شده است استریپ برای بازی در هر قسمت فصل دوم سریال Big Little Lies قرار است حدود ۸۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت کند.

تصویر نیکول کیدمن، مریل استریپ و دو بازیگر خردسال این سریال را در زیر مشاهده می‌کنید:

Big Little Lies

دیوید ای. کلی، نویسنده و سازنده سریال Big Little Lies، همچون فصل ابتدایی، نگارش فیلمنامهٔ تمامی هفت قسمت فصل دوم را بر عهده داشته است. فصل اول سریال Big Little Lies براساس رمانی با همین عنوان اثر لیان موریارتی، تولید شد و در فوریه سال ۲۰۱۷ بر روی آنتن شبکه HBO رفت. دیوید ای. کلی به همراه نیکول کیدمن، ریس ویترسپون و پِر ساری مدیریت تولید فصل دوم این سریال را بر عهده خواهند داشت. برونا پاپاندرا، ژان مارک ولی، نیتن راس و گرگ فینبرگ از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فصل دوم سریال Big Little Lies هستند.

مریل استریپ قرار است نقش شخصیت مری لوئیز رایت، مادر شخصیت پری رایت با بازی الکساندر اسکارشگرد را در فصل دوم سریال Big Little Lies بازی کند

آندریا آرنولد، فیلمساز برنده‌ٔ جایزه‌ی اسکار، کارگردانی فصل دوم سریال Big Little Lies را بر عهده خواهد داشت. ژان-مارک ولی کارگردانی هر هفت فصل اول این سریال را بر عهده داشته است.

سریال Big Little Lies جوایز متعددی را نیز از مراسمی چون امی و گلدن گلوب دریافت کرده است و ماه آذر امسال، شبکه HBO رسماً این سریال تحسین شده و بسیار موفق را برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، هنوز زمان بازگشت سریال Big Little Lies برای فصل دوم مشخص نیست.

آخرین نقش‌آفرینی مریل استریپ بر روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم The Post استیون اسپیلبرگ می‌شود. وی در این فیلم همبازی تام هانکس و سارا پاولسن بود. فیلم The Post با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدین همراه شد و با بودجهٔ ساخت ۵۰ میلیون دلاری، حدود ۱۶۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده