نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

پوستر IMAX و تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

مارول استودیو اخیرا پوستر IMAX و یک تصویر مفهومی جدید از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است.

مارول استودیو اخیرا ۲۲ پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر IMAX این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول (Marvel) منتشر شده است. در این پوستر بار دیگر شاهد حضور شخصیت هاوک آی یا انت-من نیستیم؛ اما اگر به رنگ قرمز اطراف شخصیت‌های درون پوستر توجه کنید، لوگوی IMAX قابل مشاهده است. با این حال، برخی از طرفداران اخیرا مدعی شده‌اند که شخصیت انت-من نیز به‌صورت یک ایستر اگ درون پوستر قرار داده شده؛ اما هنوز رسما این موضوع تایید نشده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War IMAX Poster

علاوه بر این، مارول یک تصویر مفهومی جدید از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور برخی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول هستیم. با این حال، این تصویر مفهومی در واقع پیش از ساخت فیلم طراحی شده و ارتباطی به اتفاقات فیلم ندارد و برای همین است که لباس اکثر شخصیت‌های حاضر در تصویر، لباس‌های قدیمی آن‌ها است و ارتباطی به لباس و ظاهر این شخصیت‌ها در فیلم Infinity War ندارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Concept Art

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. همچنین این فیلم قرار است با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. ضمنا اخیرا پیش‌بینی‌های اولیه از فروش فیلم Avengers: Infinity War در گیشه منتشر شده است که طبق این پیش‌بینی، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول در سه روز نخست اکران خود بیش از ۲۰۰ میلیون دلار خواهد فروخت. با این حال، این آمار ممکن است تا زمان اکران بارها تغییر کند و دقیق‌تر شود. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده