نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

کارل اربن نقش اصلی سریال The Boys آمازون را ایفا خواهد کرد

کارل اربن، بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Trek، ایفاگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys شبکه آمازون خواهد بود.

شبکه آمازون (Amazon) کمیک The Boys (پسران) را به تلویزیون خواهد آورد. گرث انیس و داریک رابرتسون نویسندگان کتاب کمیک The Boys بودند و این مجموعه کمیک ابرقهرمانی بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ منتشر شد. انتشار کمیک The Boy در ابتدا بر عهدهٔ مؤسسه نشر آثار کمیک وایلد استورم (WildStorm) و سپس حق نشر آن به داینامیت اینترتینمت (Dynamite Entertainment) سپرده شد. چند وقتی می‌شود که سازندگان در حال کار بر روی ساخت سریال The Boys هستند و در ابتدا قرار بود سث روگان و ایوان گلدبرگ در این سریال حضور یابند و شبکه کابلی Cinemax برای پخش این سریال در نظر گرفته شده بود. اما تغییراتی در مراحل ساخت و تولید این سریال به وجود آمد و در نهایت شبکه آمازون به‌عنوان پخش‌کنندهٔ مجموعهٔ ابرقهرمانی جدید معرفی شد و این شبکه اریک کریپکه را به‌عنوان سازنده سریال The Boys انتخاب کرد.

از زمانی که اعلام شد پخش سریال The Boys را شبکه آمازون بر عهده خواهد داشت، نه تنها سود سرشاری نصیب استودیو سازنده شد، بلکه سازندگان از مشکلاتی نظیر سانسور محتوای بزرگسالانه رهایی یافتند و مراحل پیش‌تولید پروژه را با خیال آسوده آغاز کردند. بازیگران این سریال نیز به ترتیب در حال معرفی شدن هستند و به نظر در مجموع مراحل ساخت این مجموعه به‌خوبی پیش می‌رود. در لیست بازیگران سریال The Boys نام‌هایی چون کارن فوکوهارا، بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار)، لز آلونسو، چیس کرافورد، ارین موریاریتی و جسی تی. آشر به چشم می‌خورد. همچنین ستارهٔ سریال جنایی، درام و معمایی Banshee (بنشی)، آنتونی استار (در نقش شخصیت هوملندر) و دامینیک مک‌الیوت، بازیگر سریال وسترن Hell on Wheels (جهنم متحرک)، در سریال شبکه آمازون حضور خواهند داشت.  

The Boys

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، کارل اربن، بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Trek (پیشتازان فضا)، ایفاگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys خواهد بود. شخصیت بیلی بوچر در کنار شخصیت وی هیویی که قرار است جک کوآد، بازیگر فیلم Logan Lucky (لوگان خوش‌ شانس)، ایفاگر نقش آن باشد، اصلی‌ترین نقش‌ها را در سریال The Boys بر عهده خواهند داشت. بیلی بوچر از همان تیپ شخصیت‌هایی است که گرث انیس خالق آن‌هاست؛ شخصیتی خشن و عمل‌گرا، بذله‌گو و پرحرف و دارای هیکلی تنومند و عضلانی با سیمایی نه‌چندان زیبا. اضافه کردن کارل اربن به لیست بازیگران سریال The Boys، اعتبار بیشتری به این سریال می‌بخشد و باید منتظر ماند و دید که اریک کریپکه چطور از پس کار برخواهد آمد.

بیلی بوچر از همان تیپ شخصیت‌هایی است که گرث انیس خالق آن‌هاست؛ شخصیتی خشن و عمل‌گرا، بذله‌گو و پرحرف و دارای هیکلی تنومند و عضلانی با سیمایی نه‌چندان زیبا

از زمان پخش سریال درام، جنایی و علمی تخیلی Almost Human (تقریباً انسان) از شبکه FOX، کارل اربن در هیچ سریالی حضور نداشته است. زمزمه‌هایی از احتمال حضور کارل اربن در سریال Judge Dredd: Mega City One (قاضی دِرِد: مگا سیتی وان) شبکه نتفلیکس به گوش می‌رسید که البته تا این لحظه هیچ خبری قطعی راجع به حضور اربن در این سریال منتشر نشده است. کارل اربن مذاکراتی را با سازندگان سریال Judge Dredd: Mega City One برای بازی دوباره در نقش قاضی دِرِد داشته است، با این حال وی پیش‌تر گفته بود، تنها در صورتی بازخواهد گشت که سریال در مسیر درستی قرار گرفته باشد.

کارل اربن در فیلم موفق Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نقش شخصیت اسکرج را بر عهده داشت و در فیلم علمی تخیلی و اکشن Dredd (دِرِد)، نقش شخصیت اصلی، یعنی قاضی دِرِد را ایفا کرد. گفتنی است که کارل اربن یکی از بازیگرانی است که طرفداران زیادی دارد و بسیاری از آن‌ها خواستار سپردن نقش بتمن به این بازیگر نیوزیلندی هستند و البته اربن نیز از این پیشنهاد طرفداران بدش نیامده و گفته است اگر چنین فرصتی به او داده شود، از آن به‌خوبی استفاده خواهد کرد. از معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر نیوزلندی می‌توان به The Price of Milk (بهای شیر)، The Lord of the Rings: The Two Towers (ارباب حلقه‌ها: دو برج)، The Lord of the Rings: The Return of the King (ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه)، Doom (دووم)، Priest (کشیش) و Riddick (ریدیک) اشاره داشت.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده