نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲

بازی Don't Starve برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

بازی Don't Starve هفته آینده برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Klei Entertainment، خالق بازی محبوب و جذاب Don't Starve، این اثر را هفته آینده در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد.

در بازی Don't Starve: Nintendo Switch Edition (البته هنوز مشخص نیست که نام این بازی همین باشد و Nintendo Switch Edition به طور فرضی به نام این بازی افزوده شده است)، نسخه اصلی به همراه تمامی محتویات افزوده‌شده به بخش تک نفره آن، در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که بازی Don't Starve Together، که بازی Don't Starve را به شکل Co-op ارائه می‌کرد، در قالب بازی Don't Starve: Nintendo Switch Edition برای این کنسول منتشر نخواهد شد.

در نسخه اصلی بازی Don't Starve، گیمرها با یک دانشمند نجیب‌زاده به نام ویلسون و البته چندین کاراکتر دیگر، همراه می‌شدند و در جهان وحشی بازی با ساخت و ساز، اکتشاف، غذا خوردن و .... برای زنده ماندن و فرار از این طبیعت وحشی، تلاش می‌‎کردند.

همانطور که اشاره شد، تمام محتویاتی که برای بخش تک‌نفره بازی Don't Starve منتشر شد قرار است در بازی Don't Starve: Nintendo Switch Edition هم وجود داشته باشد؛ در نتیجه اولین بسته الحاقی بازی اصلی که Reign of Giants نام دارد، برای نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم منتشر می‌شود. این بسته کاراکترها، فصل‌ها، بیوم‌ها و هیولاهایی جدید را به بازی اضافه می‌کند. محتوای Shipwrecked که اخیرا برای این بازی منتشر شده، هم در نسخه نینتندو سوییچ بازی Don't Starve وجود خواهد داشت. این محتوای دانلودی، گیمرها را در یک اقیانوس و در میان موجودات و هیولاهای دریایی رها می‌کند تا آن‌ها یک بازی پیچیده در سبک بقا را، این بار وسط یک اقیانوس عظیم تجربه کنند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده