نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷

تریلر گیم‌ پلی State of Decay 2 مبارزات و رانندگی بازی را نشان می‌دهد

استودیو Undead Labs بسیاری از جنبه‌های بازی State of Decay 2 را با انتشار تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی در نمایشگاه PAX East به نمایش در آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Undead Labs در نمایشگاه PAX East تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی State of Decay 2 منتشر کرده است.

این تریلر بسیاری از جنبه‌های بازی نظیر رانندگی، مبارزه با انبوهی از زامبی‌ ها و کاوش در بازی را به صورت گذرا به نمایش در می‌آورد. در این تریلر همچنین مدیریت پناهگاهی نسبتا متزلزل در برابر دشمنان نشان داده می‌شود. سیستم مبارزات هم بسیار جالب و متنوع به نظر می‌رسد و در آن المان‌های مخفی‌کاری به چشم می‌خورد. همچنین بازی به نسبت آنچه در نمایشگاه Gamescom سال قبل به نمایش در آمد، بهبودهای زیادی در برخی از جنبه‌های گیم‌پلی تجربه کرده است.

مدتی قبل استودیو آندد لَبز از پشتیبانی نسخه ایکس‌ باکس وان ایکس بازی State of Decay 2 از رزولوشن 4K و قابلیت HDR خبر داد و حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی برای اجرا در پی‌ سی را اعلام کرد. همچنین چندی قبل کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که در بازی State of Decay 2 خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود و نسخه کالکتور ۷۰ دلاری بازی را معرفی کرد که شامل ماسک زامبی، قاب استیل بوک بازی، فلش مموری چهار گیگابایتی با به شکل انگشت دست بریده شده و یک پایه شبیه به مغز انسان برای قاب استیل بوک بازی است.

بازی State of Decay 2 در تاریخ یکم خردادماه (۲۲ می) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان و PC منتشر خواهد شد و خریداران نسخه آلتیمیت می‌توانند آن را در تاریخ بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه (۱۸ می) تجربه کنند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده