نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ انتشار بسته Witchwood بازی Hearthstone اعلام شد

کمپانی بلیزارد تاریخ انتشار بسته Witchwood بازی Hearthstone را اعلام کرد که هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد. 

بسته Witchwood بازی Hearthstone چندی پیش معرفی شد ولی در آن زمان، بلیزارد تاریخ انتشاری برای این DLC اعلام نکرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت تاریخ انتشار دقیق این بسته الحاقی را اعلام کرده است که بر اساس آن، ۶ روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۳ فروردین شاهد انتشار بسته Witchwood بازی Hearthstone خواهیم بود. 

بسته Witchwood بازی Hearthstone قرار است ۱۳۵ کارت جدید به بازی اضافه و همچنین تغییرات Year of the Raven را آغاز کند. این تغییرات باعث خواهند شد تا یک سری کارت‌های قدیمی از حالت استاندارد بازی کنار گذاشته شوند تا جا برای کارت‌های جدیدی که قرار است امسال به بازی اضافه شوند، باز شود. 

با اینکه بلیزارد تاریخ انتشار بسته Witchwood را اعلام کرده است، اما هنوز شاهد رونمایی کامل از کارت‌های این بسته نیستیم و این کار، به لایو استریمی که قرار است در تاریخ ۲۰ فروردین پخش شود، موکول شده است. در این لایو استریم بن برود، کارگردان بازی و یکی از استریمر‌های مشهور بازی کارتی بلیزارد، قرار است از کارت‌های جدید رونمایی کنند. همچنین شما فقط تا تاریخ ۲۰ فروردین برای پیش‌خرید بسته Witchwood فرصت دارید و می‌توانید با پرداخت ۵۰ دلار، ۷۰ پک کارت خریداری کنید. پس از انتشار بسته قیمت این پک‌ها به روال سابق برمی‌گردد. البته شما می‌توانید با انجام ماموریت‌های روزانه و همچنین وارد شدن به بازی پس از انتشار بسته الحاقی جدید، به یک سری پک رایگان هم دسترسی داشته باشید.

بسته Witchwood در کنار اضافه کردن کارت‌های جدید، قرار است یک هیرو با نام Shaman Hagatha را هم به بازی اضافه کند و همچنین یک حالت جدید به نام Monster Hunt هم مدت کوتاهی پس از انتشار بسته الحاقی جدید به بازی اضافه خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده