نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Crusader Kings II را رایگان از استیم دریافت کنید

طرفداران بازی‌های استراتژیک در حال حاضر می‌توانند بازی تحسین‌شده Crusader Kings II را به صورت رایگان از استیم دریافت کنند.

بازی Crusader Kings II در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در آن، مخاطب در نقش رهبر یکی از کشور‌های اروپایی در دوران قرون وسطا قرار می‌گیرد و باید سعی کند از روش‌های مختلفی چون نظامی و علمی، تمدنش را گسترش بدهد و به یک ابر قدرت تبدیل شود. برای این بازی تا به امروز بسته‌های الحاقی مختلفی منتشر شده‌اند که هر کدام محتوایی با حال و هوای جدید را به بازی اضافه کرده‌اند. در مجموع، Crusader Kings II جزو بازی‌های استراتژیک با‌کیفیت است که طرفداران این سبک، نباید تجربه آن را از دست بدهند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی برای مدت محدودی روی استیم رایگان شده است و می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن را دریافت کنید. البته در نظر داشته باشید که اگر در طول این مدت بازی Crusader Kings II را دریافت کنید، قادر خواهید بود برای همیشه آن را تجربه کنید. به بیان دیگر، بازی به جمع بازی‌های شما در استیم اضافه می‌شود و پس از مدتی حذف نخواهد شد. 

در حال حاضر در صفحه استیم بازی زمانی برای پایان پیشنهاد رایگان بازی ثبت نشده است پس در صورتی که می‌خواهید این بازی را رایگان تجربه کنید، بهتر است سریع‌تر اقدام کنید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده