نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

همکاری گیرمو دل تورو با فاکس سرچلایت

شرکت فاکس سرچلایت از امضای یک قرارداد همکاری بلند مدت با گیرمو دل تورو برای ساخت و انتشار فیلم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس سرچلایت که زیر مجموعه شرکت فاکس قرن بیستم است، از امضای یک قرارداد همکاری بلند مدت و کلی با گیرمو دل تورو، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم The Shape of Water (شکل آب)، فیلم Hellboy (پسر جهنمی) و فیلم Crimson Peak‌ (قله‌ای به رنگ خون)، برای ساخت و انتشار فیلم خبر داده است. استیون گولیا و نانسی اوتلی، رئیس فاکس سرچلایت ضمن تایید این خبر اعلام کردند که این قرارداد شامل فیلم‌های لایو اکشنی که دل تورو به‌عنوان نویسنده، تهیه کننده یا کارگردان حضور دارد خواهد شد. علاوه بر این، فاکس سرچلایت در حال ایجاد یک بخش جدید است تا به خانه‌ای برای پروژه‌هایی در سبک ترسناک، علمی‌تخیلی و فانتزی تبدیل شود. این موضوع شامل فیلم‌هایی که دل تورو نیز قرار است تولید و منتشر کند می‌شود. فاکس سرچلایت قرار است وظیفه ساخت، تامین مالی پروژه، بازاریابی و همچنین انتشار این فیلم‌ها را بر عهده داشته باشد. دل تورو گفت:

من مدت طولانی بود امیدوار بودم که محیطی مناسب را پیدا کنم تا در آن بتوانم صداهای جدیدی را در فیلم‌های سبک‌های مختلف و خلاقانه وارد کنم و همچنین کانال خودم را داشته باشم. من در فاکس سرچلایت یک خانه واقعی برای ساخت آثار لایو اکشن پیدا کرده‌ام که مشارکتی براساس همکاری جدی، درک متقابل و مهم‌تر از همه ایمان به یکدیگر خواهد بود. پس از تجربه فوق العاده‌ای که با فاکس سرچلایت در فیلم The Shape of Water داشتم، من افتحار می‌کنم که فرصتی برای ادامه همکاری با آن‌ها داشته باشم. من از نانسی، استیو، دیوید و متیو بسیار سپاسگزارم که به من اعتماد کرده‌اند و در این ماجراجویی به من پیوسته‌اند.

The Shape of Water Movie Review Roundup

گولیا و اوتلی اضافه کردند که در طول ساخت فیلم The Shape of Water، حضور دل تورو را به‌عنوان کارگردان، نویسنده، تهیه کننده و خالق مشاهده کرده‌اند و اظهار داشتند که به دل تورو برای ایجاد یک چشم انداز جدید در سرچلایت ایمان دارند و آن‌ها مشتاق به همراهی او در این ماجراجویی هستند. دیوید گرین بوم و متی گرین فیلد، سرپرست تولید فیلم فاکس سرچلایت گفتند که دل تورو یک فیلمساز درخشان و همکار، مربی و مدافع هنرمندان دیگر است. همکاری با او برای ایجاد بخش جدید در استودیوی فیلمسازی سرچلایت باعث خواهد داشت تا آن‌ها تمرکز کاملی روی پروژه‌های با کیفیت بالایی در این سبک‌ها داشته باشند و همچنین این موضوع اجازه می‌دهد تا سرچلایت به فیلمسازان و مخاطبان جدیدی در سراسر جهان دسترسی پیدا کند.

فیلم Antlers اولین فیلم این بخش جدید خواهد بود که داستان یک معلم مدرسه ابتدایی را روایت می‌کند که درگیر مشکلات یک دانش آموز در کلاسش می‌شود. با این حال، این دانش آموز، یک دانش‌آموز معمولی نیست و او دارای یک راز خانوادگی اسرار آمیز با عواقب بسیار مرگباری است. کارگردانی این فیلم بر عهده اسکات کوپر خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Antlers نیز بر عهده نیک آنتوسکا و هنری چاسیسان براساس یک داستان کوتاه به‌نام The Quiet Boy(پسر ساکت) اثر آنتوسکا، بوده است. دل‌تورو، دیوید گویر و جی. مایلز دیل به‌عنوان تهیه کننده و کوین تورن به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده