نویسنده: علی ولی خانی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

بازی Divinity: Original Sin 2 برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد

بازی نقش آفرینی تحسین شده‌ی Divinity: Original Sin 2 تابستان امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی نقش آفرینی Divinity: Original Sin II که پیش‌تر در انحصار کامپیوتر بود، قرار است برای دو کنسول Xbox One و PS4 هم منتشر شود. نسخه‌ی کنسولی این بازی توسط Bandai Namco منتشر خواهد شد و تاریخ عرضه‌ی رسمی آن آگوست ۲۰۱۸ اعلام شده است. طبق گفته ناشر، این نسخه از بازی دارای «رابط کاربری مناسب برای کنسول» و حالت Co-op چهار نفره‌ی آنلاین خواهد بود که در نسخه‌ی کامپیوتر بسیار محبوب است. به علاوه، این نسخه از بازی از حالت co-op تقسیم تصویر (split-screen) دو نفره پشتیبانی خواهد کرد.

هروی هوئرت، نایب رئیس بخش بازاریابی باندای نامکوی اروپا در این باره گفت:

این موقعیت فوق العاده‌ای برای ما است تا با استودیوی لاریان (Larian) که در بازی‌های گذشته توانایی‌های خودش را به رخ همگان کشیده، همکاری کنیم. این باعث افتخار است که بتوانیم این بازی برجسته را به لیست آثار خود اضافه و ماجراجویی‌های بی نظیر آن در یکی از عمیق‌ترین دنیاهای نقش آفرینی تاریخ را به بازیکنان کنسولی ارائه کنیم.

سون وینک، موسس استودیوی لاریان، در ادامه‌ی این بحث افزود:

برای ما خیلی مهم بود که انتشار Divinity: Original Sin II روی کنسول‌ها به دست تیمی باشد که بداند چگونه بازی‌های نقش آفرینی را به گروه گسترده‌ای از مخاطبین ارائه کنند. با وجود Dark Souls و The Witcher، مشخص است که باندای نامکو می‌داند باید چه کار کند و ما بسیار خوشحالیم که از حمایت آن‌ها بهره مندیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده