نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

اخبار جدید درباره ریبوت سریال های شبکه NBC

اخبار جدیدی درباره ریبوت سریال‌هایی نظیر Friends ،Seinfeld و The Office از سوی شبکه NBC منتشر شده است.

ریبوت کردن سریال‌ها کاری است که این روزها، هواداران زیادی در دنیای تلویزیون دارد. آخرین نمونه از این اتفاق سریال روزان (Roseanne) است که بعد از بیست سال ریبوت شدنش تایید شد. باب گرینبلات، رئیس شبکه NBC در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر اعلام کرد که ممکن است سریال‌ کمدی اداره (The Office) و سریال سیاسی بال غربی (The West Wing) جزو گزینه‌های مد نظر این شبکه برای ریبوت باشند.

به گفته هالیوود ریپورتر، ریبوت احتمالی اداره تمامی بازیگران اصلی را شامل نخواهد شد. ستاره این سریال یعنی استیو کرل در فصل‌های پایانی این سریال از آن جدا شد و به عقیده هواداران کیفیت این سریال به مرور زمان کاهش پیدا کرد. همچنین هالیوود ریپورتر معتقد است بال غربی می‌تواند سریال خوبی برای بازگشت باشد چرا که با شرایط کنونی، یک سریال سیاسی می‌تواند عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.

درباره سریال‌های شبکه ان‌بی‌سی که احتمال بازگشت آن‌ها بسیار کم است، گرینبلات اعلام کرد سریال چیرز (Cheers) بازنخواهد گشت. چیرز پخش خود را در سال ۱۹۹۳ به پایان رساند و به عقیده گرینبلات، الان برای بازگشت این سریال دیر است و دیگر نمی‌تواند تاثیر قبل را روی مخاطبین جدید بگذارد. با این حال ستاره سریال چیرز یعنی تد دنسن در حال همکاری با ان‌بی‌سی برای سریال کمدی جای خوب (The Good Place) است.

همچنین ریبوت‌هایی هستند که گفته می‌شود هرگز بازنخواهند گشت. گرینبلات با قاطعیت اعلام کرد که متاسفانه سریال‌های محبوب دوستان (Friends) و ساینفلد (Seinfeld) هرگز ریبوت نخواهند شد و در این رابطه گفت:

نمی‌توانیم هرچیزی را ریبوت کنیم.

یکی از سخت‌ترین بخش‌های ریبوت کردن سریال‌ها هزینه گزاف آن‌ها از نظر حقوق بازیگران است و علاوه بر آن باید هزینه ساخت را هم در نظر گرفت. گرینبلات در این رابطه گفت:

بازیگران حقوقی بسیار بیشتر از چیزی که ما حاضریم به آن‌ها پرداخت کنیم طلب می‌کنند.

تی‌وی لاین در ماه دسامبر گزارش داد که سریال اداره بازخواهد گشت. گفته می‌شود نسخه جدید قرار است با حضور بازیگران قدیمی سریال و بازیگران جدید ساخته شود. گفته می‌شود کرل در این پروژه حضور نخواهد داشت و سازندگان به دنبال بازیگر جدیدی برای ایفای نقش رئیس هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده