// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بازی The Spectrum Retreat معرفی شد

کمپانی Ripstone Games و دن اسمیت با انتشار تریلری، بازی اول شخص و معمایی خود را با نام The Spectrum Retreat معرفی کردند.

دَن اسمیت (Dan Smith) پس از کسب جایزه بهترین بازی‌ساز جوان در رویداد BAFTA در سال ۲۰۱۶، همکاری خود را با استودیو ریپستون گیمز (Ripstone Games) شروع کرد تا بتواند پروژه خود را منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که این اثر یعنی بازی The Spectrum Retreat که در واقع یک بازی معمایی اول شخص است، برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

وقایع بازی در آینده‌ای نه چندان دور و در هتلی مرموز و مدرن به نام The Penrose اتفاق می‌افتد. معماهایی که در دنیای این بازی گنجانده شده است در قالب رنگ‌های مختلف به نمایش درمی‌آید و از سیستم فیزیک-محوری بهره‌ می‌برد.

دَن اسمیت که به مدت پنج سال است که روی این پروژه کار می‌کند، در مورد این بازی گفت:

پنج سال اخیر تجربه بزرگی را کسب کرده‌ام. وقتی من کار بازی‌سازی را شروع کردم، پیش‌بینی نمی‌کردم که پس از گذشت پنج سال بتوانم جایزه Bafta را از آن خود کنم و در آن سو بازی خود را به طور رسمی منتشر کنم. بازی The Spectrum Retreat بر اساس مکانیزمی که در سال‌های اخیر روی آن کار کرده‌ام، ساخته شده است. جای خوشحالی دارد که تمام جنبه‌های یک بازی‌های ویدیویی معمایی را گسترش داده‌ام تا بتوانم آن را در کنار یک داستان گیرا، به دست طرفداران این سبک برسانم.

در آن سو، فیل گاسیل، کارگردان خلاق حاضر در استودیو ریپستون گیمز، طی همکاری با دن اسمیت در راستای انتشار بازی گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم خودمان را با دن برای نشان دادن پروژه‌اش به جهان،‌ شریک بدانیم و حال رفته رفته به عرضه بازی نیز نزدیک می‌شویم. ما در کنار همکاری با دن و تیم برنامه‌نویس و هنرمندان این پروژه، توانستیم رابطه کاری قوی‌ای خلق کنیم که نتیجه آن نیز کسب جایزه BAFTA در سال ۲۰۱۶ بود. بازی معمایی دَن برخلاف سن‌اش دارای محتویات زیادی است که در کنار داستان احساسی‌اش سال جاری به دست کاربران می‌رسد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی The Spectrum Retreat را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور  برای انتشار روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Switch برنامه‌ریزی شده است و در انتهای سال جاری میلادی نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی معمایی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده