تروفی و اچیومنت‌های بازی A Way Out به نحوی طراحی شده‌اند که برای انجام‌شان نیاز به مشارکت دونفره دارید و شدیدا با حال و هوای بازی هم‌خوانی دارند.

مقاله مرتبط

جوزف فارس با بازی A Way Out نشان داد که تعریف و تمجیدهایش از بازی بی‌دلیل نبوده است و جدیدترین ساخته وی و استدیو هیزلایت (Hazelight) اثری است که می‌تواند شما و یکی از دوستان‌تان را برای چند ساعت سرگرم کند. یکی از نکات مورد ستایش برای بازی A Way Out، قیمت بازی است که تنها ۳۰ دلار قیمت گذاری شده است و از طرفی حتما نیازی نیست شما و دوست‌تان هر دو بازی را خریداری کنید بلکه، اگر یکی از شما بازی را خریداری کرده باشد، به‌راحتی می‌توانید به صورت مشارکتی بازی کنید و از دنیای بازی لذت ببرید. جدای از این موارد تروفی و اچیومنت‌های بازی A Way Out به نحوی طراحی شده‌اند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: ۲ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد بازی را پلاتینیوم کنید: بین سه الی هفت ساعت و اگر قبلا بازی را تمام کرده باشید، کمتر از یک ساعت طول می‌کشد تا بازی را پلاتینیوم کنید
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۱۴ عدد (چهار تروفی نقره، ۱۰ تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعدد اچیومنت‌های بازی: ۱۳ عدد
  • تعداد اچیومنت و تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر
  • تعداد دفعاتی که نیاز است بازی کنید تا بازی پلاتینیوم شود: یک دور

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: شخصی را از اسارت نجات دهید

مرحله Escape بخش Prison Escape

در این بخش زمانی که وارد اداره سرپرست می‌شوید، باید طوطی داخل قفس را آزاد کنید. در جریان داستان تا قسمتی از دفتر سرپرست را طی خواهید کرد ولی برای پیدا کردن قفس طوطی، لازم است وارد بالکن شوید. بالکن دفتر سرپرست کمی تاریک است اما، زمانی که به کنار درب ورودی دقت می‌کنید، یک قفس را می‌بینید و مهم نیست کدام بازیکن، این قفس را باز می‌کند زیرا، هر دو شخص تروفی و اچیومنت مربوطه را دریافت خواهند کرد (در مجموع تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی A Way Out برای هر دو بازیکن در دسترس قرار می‌گیرد)

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: شما از همه چیز گذشتید

مرحله Fugitives بخش Breather

با شروع این مرحله، شما یک آبشار را مشاهده خواهید کرد. تنها کاری که کافی است انجام دهید این است که روی سنگ‌های کنار آبشار بنشینید و از منظره لذت ببرید. البته این نکته یادتان باشد که هر دو بازیکن باید این کار را انجام دهند. برای آدرس دهی بهتر، زمانی که کنترل شخصیت خود را به‌دست گرفتید، به سمت راست بروید و مسیر را تا پایین آبشار ادامه دهید. حال از لبه مورد نظر بپرید تا به صخره‌هایی که باید روی آن‌ها بنشینید، برسید. این بخش یک ایستراگ برای بازی Brothers: A Tale of Two Sons نیز به حساب می‌آید که استودیو هیزلایت وظیفه ساخت آن را برعهده داشته است.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: موسیقی با هماهنگی خاصی پخش شد

مرحله Fugitives بخش The Farmstead

در این بخش از مرحله Fugitives شما می‌توانید سه تروفی و اچیومنت مختلف را آزاد کنید که اولین آن، In Sync است. زمانی که وارد اتاق نشیمن شدید، وینسنت باید پیانو بنوازد و از آن طرف لئو به سراغ بانجو (نوعی تار) برود. برای اینکه این تروفی و اچیومنت را آزاد کنید، باید همزمان سازها را نواخته و ۲۰ الی ۲۵ نوت را به صورت یکنواخت بنوازید تا بازی وارد یک میان پرده شود. برای راحتی کار هم می‌توانید در همان ابتدا درجه سختی مینی گیمی را که وارد آن می‌شوید انتخاب کنید و بهترین گزینه Easy است.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: برای دست یابی به گذشته ارتباط برقرار کنید

مرحله Fugitives بخش The Farmstead

حال به‌جای اینکه به سراغ سازهای موسیقی بروید، به سراغ ساعت دیواری قدیمی پدر بزرگ بروید. در اینجا یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که باید به صورت همزمان هر دو بازیکن با این ساعت تعامل برقرار کنند. زمانی که زمان‌بندی شما درست باشد، یک درب مخفی باز می‌شود و با ورود به مکان مخفی، یک صندوق را مشاهده می‌کنید که با بازکردن‌اش تروفی و اچیومنت مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: بعضی از خیانت‌ها را به نمایش بگذارید

مرحله Preparation بخش Reunion

مرحله Preparation نیز یکی دیگر از مراحل بازی A Way Out است که سه تروفی و اچیومنت مختلف را در خود جای داده است. زمانی که در تریلر پارک هستید و کنترل شخصیت بازی را به دست می‌گیرید، مسیر روبه‌روی خود را ادامه دهید تا به یک اتومبیل یدک‌کش برسید که یک زن روی صندلی جلوی آن نشسته است. حال با وی صحبت کنید تا اطلاعاتی از شوهر خیانت کارش کسب کنید. حال زمانی که مکالمه شما تمام شد، به سمت راست بروید و به اولین یدک‌کشی که در مسیر قرار دارد برسید و تعامل برقرار کنید. حال زمانی که محل شوهر خیانت کار را پیدا کردید، به سراغ زن مورد نظر بروید و محل شوهرش را به او بگویید. سپس شاهد این هستیم که این زن با یک چوب بیس بال به سراغ شوهرش می‌رود و وی را کتک می‌زند.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: با یکی از دوستان خود بازی ویدیویی انجام دادید

مرحله Vengeance بخش Lift Off

زمانی که وارد این بخش می‌شوید، یک دستگاه بازی را مشاهده می‌کنید که حتی در میان‌پرده اول مرحله نیز به‌تصویر کشیده می‌شود. حال به‌سراغ این دستگاه آرکید بروید و با دوست خود بازی کنید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را دریافت کنید.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: تقریبا آسمان‌ها را از آن خود کردید

مرحله Vengeance بخش Lift Off

دومین تروفی و اچیومنت مرحله Lift Off که برای به دست آوردن‌اش باید به سراغ محل پرواز و جایی که هلیکوپتر قرار دارد بروید. حال شما باید در مقابل محل پرواز که هلیکوپتر آن جا قرار دارد، قرار بگیرید و لئو (حتما باید با شخصیت لئو این کار را انجام دهید) باید با هلیکوپتر تعامل برقرار کند تا میان‌پرده مربوطه به‌نمایش درآید و در ادامه تروفی و اچیومنت Mayday را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: خواسته‌های تاریک به درستی انجام شدند

مرحله Preparation بخش Violent Questioning

در شروع این بخش شما در یک صحنه بازجویی قرار دارید و از طریق لئو باید یک میان پرده ویژه را آزاد کنید تا تروفی و اچیومنت را دریافت کنید. حال با یکی از شخصیت‌ها به سراغ شخصی که به صندلی بسته شده است بروید و گزینه Push him Back را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه و کمک هم‌تیمی‌تان، وی را باید به لبه ساختمان ببرید. در همین هنگام لئو باید به سراغ میز بازجویی برود که یک کیف پول روی آن قرار دارد. پس از انجام این کارها وینسنت باید از یک شیء برای شکنجه دادن NPC بازی استفاده کند و در همین هنگام میان پرده مورد نظر به‌نمایش در می‌آید.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: هوستون، ما یک مشکل داریم

مرحله Preparation بخش A New Life

زمانی که وارد بیمارستان شدید، به سمت چپ بروید و از طریق آسانسور وارد بخش زایمان شوید که همسر وینست در این طبقه قرار دارد. حال زمانی که خارج شدید به لابی این طبقه بروید و سمت راست میز پذیرش، یک تلویزین را مشاهده می‌کنید. حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که هردو بازیکن روی مبل بنشینند و برای ۳۰ ثانیه برنامه مورد نظر را تماشا کنند که پس از آن یک میان‌پرده پخش خواهد شد که در جریان آن لئو رؤیا حرکت روی ماه را می‌بیند.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: در تعمیر موتور کمک کردید

مرحله Preparation بخش Reunion

زمانی که تریلر پارک را ترک کردید، وارد خانه لئو می‌شوید و زمانی که لئو درحال دنبال کردن پسرش است، شما بیرون خانه منتظر می‌مانید. حال همسر لئو از شما می‌خواهد که در کارهای مختلفی به او کمک کنید و یکی از آن‌ها تعمیر یک موتور است. حال به سراغ آلونکی بروید که یک صفحه دارت جلوی آن قرار دارد و آچار را از روی میز بردارید. حال آچار را به همسر لئو بدهید و منتظر پخش شدن یک میان پرده بمانید. یادتان باشد تا پخش نشدن این میان پرده به هیچ‌وجه از درخت بالا نروید.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: شما کاری را انجام دادید که باد نتوانست

مرحله Fugitives بخش The Farmstead

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید از آسیاب بادی پشت طویله اسب‌ها بالا بروید و با تیغه‌های این آسیاب بادی تعامل برقرار کنید. حال برای چرخاندن‌ آن باید مدام دکمه مربع (X) را پشت سر هم فشار دهید تا آسیاب بادی شروع به کار کردن کند. یادتان باشد تقریبا ۱۰ الی ۱۵ ثانیه باید این کار را انجام دهید.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: دیگر بچه نیستیم

مرحله Preparation بخش Reunion

زمانی که در تریلر پارک قرار داشتید، باید به سراغ یدک‌کشی می‌رفتید که یک زن جلوی آن نشسته بود. حال زمانی که به جلوی این زن رسیدید، برگردید و پشت سر خود را نگاه کنید که یک الاکلنگ را می‌بینید. به سراغ این الاکلنگ بروید و همزمان روی دو طرف آن بنشینید.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: رکورد جدیدی به نام خود ثبت کردید

مرحله Escape بخش The Yard

یکی دیگر از تروفی‌هایی که برای به دست آوردن آن حتما باید کار مورد نظر را با شخصیت لئو انجام دهید. زمانی که میان پرده بازی تمام شد و کنترل لئو را در دست گرفتید، به محیط کار بروید. حال دو نفر را مشاهده می‌کنید که یکی از آن‌ها در حال انجام حرکت Dip است. به‌سراغ آن‌ها بروید و با صحبت کردن با آن‌ها، شخصی را که در حال انجام Dip است به چالش بکشید. رکورد وی ۱۹ دیپ است و شما باید ۲۰ دیپ بزنید. برای این کار مدام دکمه مربع (X) را فشار دهید. از آن‌جایی که با یک تروفی و اچیومنت چالشی طرف هستیم، کنترل لئو را به دست کسی بدهید که در دکمه زنی ماهر است.

راهنمای تروفی وی اوت

توضیح: شما واقعا با چوب بیس بال خوب کار می‌کنید

مرحله Preparation بخش Reunion

زمانی که وارد تریلر پارک شدید، به سمت راست بروید و راه خود را ادامه دهید تا به دو نفر برسید که در حال بازی کردن بیس‌بال هستند. پس از اینکه آن‌ها را مشاهده کردید، با آن‌ها بازی کنید و می‌توانید در نقش ضربه‌زننده یا نقشی دیگر ظاهر شوید. حال برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید در نقش ضربه‌زننده باشید و یک Home Run انجام دهید (در بیس بال به ضرباتی که توپ از استادیوم خارج می‌شوند، Home Run گفته می‌شود). برای اینکه در اینجا Home Run انجام شود باید توپ از حفاظ‌های در نظر گرفته شده خارج شود. یادتان باشد که این تروفی و اچیومنت برای هر دو شخص حساب نمی‌شود.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده