نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

کمپانی Skybound Entertainment وارد صنعت گیم می‌شود

کمپانی Skybound Entertainment، ناشر مجموعه کمیک‌هایی همچون سریِ The Walking Dead، شعبه‌ای مخصوص انتشار بازی‌های ویدیویی تاسیس خواهد کرد.

کمپانی Skybound Entertainment که با انتشار کتاب‌های کمیک معروف و تاثیرگذاری همچون مجموعه The Walking Dead بین هواداران شهرت دارد، به دنبال گسترش قلمرو خود در حوزه رسانه است. این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که می‌خواهد وارد حوزه «انتشار بازی‌های ویدیویی» شود.

در جدیدترین اعلامیه‌ای که کمپانی اسکای باند در وب‌سایت رسمی‌اش منتشر کرده است، مشخص شد که این شرکت در پی تاسیس شعبه‌ی جدیدش تحت نام Skybound Games است. همانطور که از نام این شعبه جدید پیدا است، آن‌ها به طور اختصاصی روی انتشار بازی‌های ویدیویی کار خواهند کرد. کمپانی Skybound Games را ایان هاو، از بنیان‌گذاران استودیو 505 گیمز، هدایت خواهد کرد. همچنین تایید شده که بازی‌های The Long Dark و Slime Rancher اولین بازی‌هایی خواهد بود که Skybound Games وظیفه انتشارشان را خواهد داشت. این دو بازی در ماه سپتامبر (شهریور-مهر ۹۷) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

هاو در بیانیه‌ای اعلام کرد:

همکاری با دیوید آلپرت، رابرت کِرکمن و بقیه اعضای تیم Skybound، کمپانی Skybound Games را به بهترین مکان برای سرمایه‌گذاریِ انتشار بازی‌های ویدیویی تبدیل خواهد کرد؛ چون کمپانی ما به تمامی طراحان در هر نوع رسانه‌ای تعهدی مداوم دارد.

او در ادامه گفت:

کمپانی ما نه‌تنها مجموعه‌ای کامل از خدمات مربوط به انتشار محصولات فرهنگی را ارائه خواهد داد، بلکه فضایی مناسب را برای طراحان فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند از قدرت‌های ذهنی‌شان استفاده کنند و با توجه به قلمرو رسانه‌ای گسترده‌ای که شرکت Skybound دارد، از توانایی‌های ذهن خود استفاده کنند.

در پایان، شرکت Skybound اشاره کرد در حالی که این کمپانی لایسنس ساخت آثاری همچون The Walking Dead را برای پورت شدن روی کنسول‌ها و موبایل‌ها به کمپانی‌های مختلف داده است، آن‌ها خودشان روی کار کردن با طراحان و توسعه‌دهندگان مستقل تمرکز خواهند کرد تا «آثاری جدید» خلق کنند و با خلق آن‌ها، به گستره آثارشان وسعت ببخشند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده