نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳

اولین تریلر فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی منتشر شد

به تازگی اولین تریلر فیلم همه می‌دانند به کارگردانی اصغر فرهادی منتشر شده است. این فیلم همچنین در بخش مسابفه جشنواره کن حضور خواهد داشت.

فیلم «همه می‌دانند» یا Everybody Knows در زبان انگلیسی و Todos los saben در زبان اسپانیایی تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی است. روز گذشته اعلام شد که فیلم همه می‌دانند به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم کن انتخاب شده است. این انتخاب باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عدم حضور این فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن شد. چراکه بیشتر فیلم‌هایی که در جشنواره کن به عنوان افتتاحیه به نمایش درآمده‌اند در بخش مسابقه حضور نداشته‌اند. ساعاتی پیش اما حضور این فیلم در بخش مسابقه جشنواره نیز تایید و همچنین اولین تریلر این فیلم هم منتشر شد. این تریلر با نمایش بخش‌هایی از فیلم نشان می‌دهد که با یک فیلم رمزآلود طرف خواهیم بود. در زیر می‌توانید علاوه بر خواندن خلاصه داستان فیلم، اولین تریلر منتشر شده از آن را ببینید.

کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا باز می‌گردد. در این سفر رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

دانلود از آپارات

در فیلم همه می‌دانند بازیگرانی چون پنه لوپه کروز، خاویر باردم، ریکاردو دارین، ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ حضور خواهند داشت. نظر شما کاربران زومجی در رابطه با تریلر جدید این فیلم و حضورش در جشنواره فیلم کن چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده