// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

گیگابایت از مادربورد‌های B360 و H370 جدید خود رونمایی کرد

شرگت گیگابایت پس از معرفی سری جدید چیپ‌ست‌های اینتل، از چند مدل مادربورد گیمینگ ارزان و مقرون به صرفه با امکانات بالا رونمایی کرد.

خط تولید AORUS از شرکت گیگابایت معمولا تنها برای محصولات مرتبط با گیمینگ سطح بالا در نظر گرفته می‌شود؛ با این حال اکنون که شرکت Intel از چیپست‌های جدید سری کافی لیک خود رونمایی کرده است، کمپانی گیگابایت تصمیم گرفته است تا محصولات سری AORUS را به سمت اهدافی ارزان‌تر توسعه دهد. این کمپانی با استفاده از چیپ‌ست‌های B360 و H370 چندین محصول جدید از جمله مادربرد‌های سری AORUS Gaming 3 را تولید کرده که اکنون در دسترس قرار دارند. گفتنی است که مادربورد‌های سری AORUS از شرکت Gigabyte با سخت‌افزار‌ها و ویژگی‌های قابل توجهی که در دیگر مادربورد‌های B360 و H370 وجود ندارد، مجهز شده‌اند. حتی در برخی از این بورد‌های یاد شده، این شرکت وای-فای نیز اضافه کرده است که از تکنولوژی CNVi 802.11ac Wave2 2T2R شرکت اینتل بهره می‌برد.

gigabyte

همه‌ی این مادربورد‌ها دارای ال‌ای‌دی‌های RGB هستند و از تکنولوژی RGB Fusion که فناوری مختص محصولات شرکت گیگابایت است نیز پشتیبانی می‌کنند. این مادربورد‌ها نه‌تنها هدر‌های نصب LED را روی خود دارند، بلکه بخش‌هایی از محصولات نیز به صورت پیش‌فرض و از داخل به RGB مجهز شده‌اند که از جمله‌ی این بخش‌ها می‌توان به لبه‌های مادربورد و اسلات‌های DIMM اشاره کرد. در قسمت نصب حافظه‌های M.2 نیز برای مادربورد‌های دارای چیپ‌ست H370 هیت سینک در نظر گرفته شده است. علاوه بر تمامی این موارد برای طراحی VRM در این مادربوردها از روش ترکیبی هایبرید PWM دیجیتال استفاده شده است.

شرکت گیگابایت فعلا برای چیپ‌ست‌های B360 چهار مدل مختلف مادربورد طراحی کرده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • B360 AORUS Gaming 3
  • نسخه‌ی دارای وای فای B360 AORUS Gaming 3
  • micro-ATX B360M AORUS Gaming 3
  • mini-ITX B360N AORUS Gaming WiFi

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مادربورد B360 Gaming 3 WiFi و مطالعه‌ی بررسی انجام شده روی آن، می‌توانید به سایت eTeknix مراجعه فرمایید.

gigabyte

برای چیپ‌ست‌های H370 تنها دو نمونه مادربورد تاکنون توسط این شرکت معرفی شده که این دو مورد H370 AORUS Gaming 3 و نسخه‌ی دارای وای فای آن هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این سری از تولیدات شرکت گیگابایت می‌توانید به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده