نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed: Origins میزبان حالت Cheat Mode می‌شود

قابلیت استفاده از کدهای تقلب یا Cheat Mode به طور رسمی به نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Origins اضافه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه پی سی بازی Assassin's Creed Origins، جدیدترین اثر شعبه مونترال کمپانی مشهور یوبیسافت، میزبان یک بخش مخصوص برای استفاده از کدهای تقلب یا در اصطلاح بخش Cheat Mode خواهد شد؛ پس اگر می‌خواهید مثل نئو در فیلم ماتریکس قدرتمند باشید، یا دل‌تان برای روزهای خاطره‌انگیز استفاده از کدهای تقلب تنگ شده است، به زودی از این قابلیت جدید که قرار است از ماه جاری میلادی به بازی Assassin's Creed: Origins اضافه شود، لذت خواهید برد. قسمت Cheat Mode در قالب یک رابط کاربری مخصوص به بازی اضافه می‌شود.

به لطف این بخش جدید، که کنترل پنلِ آنیموس (Animus Control Panel) نام دارد، می‌توانید در ۷۵ بخش مختلف از بازی دست ببرید و آن‌طور که دوست دارید آن‌ها را شخصی سازی کنید؛ مثلا می‌توانید شخصیت اصلی بازی را تغییر دهید یا قابلیت‌هایی جدید به او اضافه کنید؛ از جمله سلامتی بی‌نهایت یا بهبود توانایی‌های مختلفی از جمله افزایش سرعت دویدن.

Assassin

با استفاده از کنترل پنلِ آنیموس، می‌توانید شخصیت تحت کنترل‌تان را تغییر دهید

 

اگر دوست دارید ۶ حیوان رام‌شده اطرافتان باشد یا دوست دارید مثل آکوامن زیر آب شنا کنید، این بخش را مخصوص شما ساخته‌اند!

کنترل پنل آنیموس همچنین به شما اجازه خواهد داد تا بازی را برای خودتان سخت و چالشی‌تر بکنید؛ مثلا می‌توانید قابلیت Assassinate کردن دشمنان در یک حرکت را، غیر فعال کنید و Assassin's Creed: Origins را سخت‌تر از قبل تجربه کنید. کاربران این بازی می‌توانند یک سری تغییر در گیم‌پلی ایجاد کنند و آن را، با دیگر گیمرها به اشتراک بگذارند.

تنها چیز ناامید کننده این است که کنترل پنلِ آنیموس فقط برای پی‌سی منتشر خواهد شد؛ شما می‌توانید این قابلیت جدید را از طریق PC Uplay client دریافت کنید.

شرکت یوبی سافت بازی Assassin's Creed: Origins را بعد از وقفه‌ای نسبتا طولانی، در آبان ۱۳۹۶ منتشر کرد. در این بازی با مردی به نام بایک همراه و برای گرفتن انتقامی سخت دوباره وارد فرقه نام آشنای «اساسین‌ها» می‌شدیم و در نهایت از راز و رمز این فرقه مرموز سر در می‌آوردیم. این بازی توانست از سایت زومجی نمره ۷ را بگیرد. می‌توانید بخشی از بررسی این بازی را بخوانید:

یوبی‌سافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده