// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر جدید بازی Gravel بخش چند نفره آن را نشان می‌دهد

استودیو Milestone با انتشار تریلری، حالت‌های مختلف بخش چند نفره بازی Gravel را نشان می‌دهد.

بازی Gravel، ساخته‌شده به دست استودیو مایل استون (Milestone S.r.l)، در نمایشگاه گیمزکام 2017 با انتشار تریلری معرفی شد و ماه گذشته نیز برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد. بخش چند نفره آنلاین این بازی توانست طرفداران را راضی نگه دارد و از این‌رو سازندگان تریلر جدیدی از این بازی آفرود و ماشین سواری منتشر کرده‌اند که حالت چندنفره آن را نشان می‌دهد.

تریلر منتشر شده، حالت‌های مختف بخش چند نفره بازی همچون Capture the Flag و King Run را نشان می‌دهد. حالت کینگ ران علامت تاجی را در محیط بازی رها می‌کند و اولین نفر که به آن برخورد کند می‌تواند آن را نگه دارد و به فرار کردن ادامه دهد. گفتنی است که هرچه زمان نگه‌داری تاج نزد کاربری بیشتر باشد، امتیاز بیشتری به بازیکن مذکور تقدیم می‌شود. در انتهای مطلب می‌توانید حالت‌های یاد شده را در ویدیو تماشا کنید که گویا شاهد یک حالت سرگرم‌کننده هستیم.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Gravel، سازندگان چندی پیش پس از عرضه بازی بلافاصله از جدیدترین بسته الحاقی این بازی با نام Fire and Ice رونمایی کردند که محیط‌ها و حالت‌های جدیدی را در کنار محتویات دیگر در خود جای داده است.

بازی Gravel هم‌اکنون برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس است و اگر قصد خرید بازی را روی کنسول‌ها دارید باید بدانید که آمازون هم‌اکنون این محصول را با تخفیفی چشم‌گیر به فروش می‌رساند. قیمت اصلی بازی که ۴۹.۹۹ دلار است در جریان تخفیف‌های آمازون به ۲۹.۹۹ دلار تغییر کرده است. همچنین اگر قصد دارید بازی را روی کامپیوتر تجربه کنید می‌توانید از سیستم مورد نیاز برای اجرای آن روی پی‌سی باخبر شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Gravel در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده