نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

Far Cry 5 سریع ترین فروش را در بین نسخه‌های این مجموعه دارد

طبق اعلام یوبیسافت، بازی Far Cry 5 سریع‌ترین فروش را در بین نسخه‌های مجموعه فارکرای تجربه کرده است. 

بازی Far Cry 5 چندی پیش منتشر شد و نمره‌های خوبی هم دریافت کرد که خبر از یک بازی با‌کیفیت می‌دهند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت اعلام کرده که بازی Far Cry 5، سریع‌ترین فروش را در بین نسخه‌های مختلف این سری داشته است. به طور دقیق‌تر، این بازی توانسته در هفته اول انتشارش ۳۱۰ میلیون دلار آمریکا فروش داشته باشد که این رقم، تقریبا دو برابر فروشی است که Far Cry 4، رکورد‌دار قبلی سریع‌ترین فروش در این مجموعه، ثبت کرده بود. 

بازی Far Cry 5 همچنین پس از The Division، بهترین شروع را در بین بازی‌های Ubisoft از نظر فروش ثبت کرده است. در طرف دیگر، شرکت فرانسوی یک سری اطلاعات جالب دیگر هم از بازی Far Cry 5 ارائه کرد. بر این اساس این بازی در هفته اول انتشار، ۵۵ هزار ساعت استریم شده است. همچنین بازیکنان در این مدت ۵.۱ میلیون ماهی در بازی گرفته‌اند و به مدت ۱.۱ میلیون ساعت با خرسی به نام چیزبرگر درگیر بوده‌اند. به‌علاوه محبوب‌ترین شخصیت همراه یا همان Gun for Hire بازی کاراکتر نیک رای بوده است و محبوب‌ترین حیوان همراه هم بومر معرفی شده است. 

به هر حال می‌توان گفت که فارکرای 5 یک بازگشت بسیار خوب برای این سری به حساب می‌آید؛ بازی‌ای که هفته گذشته در جدول فروش هفتگی انگلستان هم رتبه اول را تصاحب کرد و همچنین در بررسی زومجی هم نمره بسیار خوب ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی Far Cry 5 به شرح زیر است:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده