نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

علاقه جان کرازینسکی به بازی با امیلی بلانت در ریبوت فیلم Fantastic Four

جان کرازینسکی در مصاحبه جدید خود از علاقه‌اش به بازی در ریبوت فیلم Fantastic Four به‌همراه امیلی بلانت خبر داد.

آذر سال گذشته، والت دیزنی رسما بخش بزرگی از کمپانی فاکس قرن ۲۱ را خریداری کرد. دیزنی با خرید بخش بزرگی از شرکت فاکس قرن ۲۱، به مجموعه‌های بزرگ سینمایی و تلویزیونی متفاوت و مختلفی از جمله دو مجموعه X-Men (افراد ایکس) و Fantastic Four (چهار شگفت‌ انگیز) دست یافته است و از آن زمان بسیاری در انتظار تایید ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four هستند. جان کرازینسکی، بازیگر سریال The Office (اداره)، یکی از گزینه‌های محبوب طرفداران برای بازی در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز است و همچنین یک تصویر مفهومی از او نیز در این نقش منتشر شده است. کرازینسکی اخیرا کارگردانی فیلم A Quiet Place (مکان آرام) را بر عهده داشته و در این فیلم بازی کرده است. این فیلم ترسناک با تحسین منتقدان روبه‌رو شده است.

به مناسبت نزدیک بودن به اکران فیلم A Quiet Place، اخیرا کرازینسکی مصاحبه‌ اختصاصی را با وب‌سایت ScreenRant انجام داده و به سوالاتی در مورد احتمال بازی در دنیای سینمایی مارول نیز پاسخ داده است. در گذشته از او یکبار برای بازی در نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا تست بازیگری گرفته شده بود که در نهایت این نقش به کریس ایوانز داده شد و حال از او سوالی در مورد اینکه آیا او هنوز به بازی در یک فیلم ابرقهرمانی علاقه دارد یا خیر. همچنین با توجه به اینکه او با امیلی بلانت، همسرش در فیلم A Quiet Place هم‌بازی بوده است، از او سوالی در مورد علاقه‌اش به بازی دوباره با امیلی بلانت در نقش اولین خانواده مارول پرسیده شده است. کرازینسکی در جواب گفت:

من بازی در فیلم Fantastic Four را دوست دارم. منظور من این است که من هنوز می‌خواهم در یک فیلم ابرقهرمانی حضور داشته باشم. من در بچگی کمیک‌های زیادی را نخوانده‌ام؛ اما من همیشه یکی از طرفداران ابرقهرمانان بوده‌ام و دوست دارم کاری شبیه به این را انجام دهم. اگر تعدادی از این فرصت‌ها و نقش‌ها به دیگران داده شده و تنها یک نقش باقی مانده باشد، من دوست دارم این نقش را قبول کنم و دوست دارم که دوباره با او (امیلی بلانت) کار کنم. بنابراین من هر فرصتی که دریافت کنم، از آن استقبال خواهم کرد.

Emily Blunt

جان کرازینسکی و امیلی بلانت گزینه‌ محبوب طرفداران دنیای سینمایی مارول برای بازی در نقش آقای شگفت‌انگیز و زن نامرئی (سوزان استورم/ریچاردز) هستند و حال علاقه‌مندی کرازینسکی به بازی در ریبوت فیلم Fantastic Four می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. با این حال، مارول تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته است و تنها کوین فایگی اشاره کرده تا زمانی که توافق دیزنی و فاکس کامل نشود، هیچ برنامه‌ای برای ورود این شخصیت‌ها به دنیای سینمایی مارول انجام نمی‌شود. همچنین همکاری بلند مدت بلانت با دیزنی می‌تواند یک امتیاز مثبت برای ورود او به دنیای سینمایی مارول باشد که تاکنون پیشنهاد بازی در این دنیای سینمایی را نپذیرفته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده