// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته دوم فروردین 1397 برای اندروید

در مقاله بهترین بازی های اندروید هفته دوم فروردین 1397، پنج بازی از جمله بازی‌های Evoland و Stronghold Kingdoms را معرفی کرده‌ایم.

در دومین هفته سال ۱۳۹۷ ترکیبی از بازی‌های جدید و نسبتا قدیمی را در زومجی معرفی کرده‌ایم. یکی از این بازی‌ها Evoland، محصول نقش‌آفرینی با کیفیتی است که مدتی قبل نسخه دوم آن برای iOS منتشر شد. این هفته همینطور بازی اندروید و آیفون Kingsman: The Golden Circle را داشتیم که از فیلمی با همین نام اقتباس شده است. اگر شما نیز از استراتژی بازهای قدیمی باشید، حتما بازی Stronghold Kingdoms را با نبردهای شوالیه‌های شجاعش به یاد دارید. این بازی اکنون در اندروید در دسترس قرار دارد و می‌توانید روی موبایل این بازی خاطره‌انگیز را باری دیگر تجربه کنید.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Evoland

Evoland

بدون اغراق می‌توانیم بازی Evoland را یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی عرضه شده برای گوشی‌های همراه معرفی کنیم. محصولی با کیفیت با مکانیزم گیم‌پلی شدیدا متنوع و داستانی جذاب که هر بازیکنی را با خود همراه می‌کند. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی، محدود نشدن به روندی تکراری و خسته‌کننده است. با پیشروی در بازی تکنولوژی‌های جدیدی آزاد می‌شوند و شاهد تغییراتی در گیم‌پلی بازی خواهید بود. به عنوان مثال، با ورود به محیطی جدید با گرافیکی دو بعدی یا به اصطلاح Old School روبه‌رو می‌شوید و بعد از گذشت زمان می‌توانید به این منطقه بازگردید و این‌بار با گرافیکی تماما سه‌بعدی به کشف محیط اطراف خود بپردازید! با توجه به قیمت ۴.۹۹ دلاری،‌ این بازی از هیچگونه تبلیغات یا خریدهای درون‌برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و با یک هزینه می‌توانید به تجربه کامل و بی‌دردسر محصول پلی دیجیوس (Playdigious) بپردازید. این استودیو مدتی قبل هم بازی Evoland 2 را برای iOS منتشر کرده بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Evoland

بازی Kingsman: The Golden Circle

Kingsman: The Golden Circle

ترکیب سبک‌های متفاوت با توجه به روند تکراری حاکم بر گیم‌پلی بازی‌های موبایل چندی است که مورد توجه استودیوها قرار گرفته است. یکی از سبک‌های محبوب در بازی‌های موبایل که بیشتر به لطف همه‌گیر شدن بازی Candy Crush Saga باب شده، مچ‌تری است که در آن باید چند آیتم مشابه را با یکدیگر ادغام کنید. بازی Kingsman: The Golden Circle با گیم‌پلی مشابه، اما نوآوری‌هایی که البته پیش از این نیز در بازی‌هایی مانند Kubo: A Samurai Quest شاهد آن بودیم، توانسته بازی اقتباسی سرگرم‌کننده‌ای را ارائه دهد. در جریان بازی باید با ترکیب گلوله‌های مختلف،‌ سعی کنید تا به سمت حریف شلیک کنید و آنها را هرچه سریع‌تر از پای در بیاورید. به عنوان مثال با ترکیب سه گلوله سبز رنگ، شلیک ضعیف خواهید داشت و با ترکیب پنج آیتم مشابه، می‌توانید پاورآپ‌ها را برای از پای درآوردن حتی باس‌های بازی آزاد کنید. بازی Kingsman: The Golden Circle محصولی جذاب است که برای مدتی شما را با شخصیت‌های سری Kingsman همراه می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kingsman: The Golden Circle

بازی Stronghold Kingdoms

Stronghold Kingdoms

استراتژی بازهای قدیمی به خوبی سری بازی Stronghold را به یاد دارند. زمانی که با ریچارد شیردل همراه می‌شدید و با آموزش بهترین ارتش، به قلعه دشمنان حمله می‌کردید. هرچند سال‌ها از تجربه‌ی این مجموعه زیبا می‌گذرد،‌ هنوز هم خاطرات آن در اعماق ذهنمان مانده است. بازی Stronghold Kingdoms، محصولی بهینه شده برای گوشی‌های موبایل با همان خصوصیات گذشته است و حتی شاهد استفاده از موسیقی مشابهی در این بازی هستیم. بازی در دو محیط مختلف انجام می‌شود و باید در این دو محیط قلعه خود را گسترش دهید. اولین قلعه برای ساخت و ساز و کشاوری کاربرد دارد و دومین قلعه برای اهداف نظامی و حضور در بخش‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. جمع‌آوری منابع از جمله چوب و سنگ، حمله به سایر قبایل و ارتباط تجاری برای داد و ستد، از دیگر امکاناتی است که باید از آنها بهره ببرید. اما بازی گرافیک خاطره‌انگیزی نیز دارد که بیشتر شبیه به آثار نقاشی است. با این حال باید گفت با محیط کاربری شلوغی روبه‌رو هستیم و این مشکل گریبان‌گیر بازی Stronghold Kingdoms شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Stronghold Kingdoms

بازی Talking Tom Camp

Talking Tom Camp

با انتشار بازی‌هایی مانند Boom Beach و Clash of Clans، موج جدیدی از انتشار بازی‌های استراتژیک آنلاین به ویژه در گوشی‌های همراه به راه افتاد و هنوز هم بعد از گذشت چند سال شاهد انتشار کپی‌های با کیفیتی از این دو بازی استراتژیک محصول سوپرسل هستیم. بازی Talking Tom Camp یکی از همین دست بازی‌ها است که خود زمانی با معرفی گربه‌ای سخن‌گو، به نمونه‌ای برای معرفی ویژگی‌های گوشی‌های همراه تبدیل شده بود. بازی Talking Tom Camp از بسیاری جهات به ویژه مکانیزم گیم‌پلی به بازی Boom Beach شباهت دارد. در جریان بازی باید با ساخت و تکمیل اقامتگاه خود، قوی‌ترین نیروها را با توجه به استراتژی خود آموزش دهید و براساس توانایی و ساختار دفاعی سایر اقامتگاه‌ها، برای پیروزی تلاش کنید. بازی به ویژه در زمینه طراحی نیروها و انیمیشن‌ها، حرف زیادی برای گفتن دارد و با وجود ظاهری کارتونی، به خوبی با حال و هوای دعوای بچه‌گانه‌ی گربه‌ها هماهنگ شده است. این بازی به صورت رایگان اکنون در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Talking Tom Camp

بازی Wolf of the BF

Wolf of the BF

بعد از گذشت ۳۳ سال از زمان انتشار بازی Commando روی کنسول NES و آتاری ۲۶۰۰، کمپانی کپکام این‌بار این بازی شوتم‌آپ را با قیمت ۰.۹۹ دلار برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر کرد. در این بازی باید با سربازی کارکشته به دل دشمن بزنید و امواج دشمنان را از سر راه بردارید. بازی دارای دو حالت کژوال و کلاسیک است که هرکدام به لطف کنترل بهینه شده بازی برای گوشی‌های همراه، قادر به سرگرم کردن شما هستند. کپکام همینطور قابلیت آپلود و مقایسه امتیاز با سایر بازیکنان جهان را در نسخه موبایل بازی Wolf of the Battlefield: Commando ارائه داده است. به ویژه بعد از سال‌ها تجربه و شنیدن دوباره موسیقی این بازی که بعدها شاهد انتشار نسخه‌های دیگری از آن بودیم، می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز و جذاب باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wolf of the BF


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده