نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

سازندگان PUBG از حالت Squads در نقشه جدید Savage رونمایی کردند

PUBG Corp قصد دارد حالتی گروهی برای جدیدترین نقشه‌ی بازی در سرور آزمایشی منتشر کند.

نقشه‌ی جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds با نام Savage هم‌اکنون در دسترس تست‌کنندگان قرار دارد؛ نقشه‌ای که در آن تنها می‌شود به صورت تنها بازی کرد. با این حال، PUBG Corp در آخرین پست خود در Steam اعلام کرد که برنامه دارد با عرضه‌ی حالت جوخه‌ها (Squads) روی سرور تست بازی، تغییراتی در این حالت ارائه دهد.

برای دسترسی به این نقشه در سرور تست، باید «کلید» داشته باشید. شما می‌توانید از طریق مراجعه به وب‌ سایت PUBG، اقدام به تهیه‌ی این کلید‌ها بکنید. مشخص نیست که این کلید‌ها تا کی در دسترس باشند؛ پس با توجه به محبوبیت PUBG توصیه می‌شود در صورت علاقه به سریع‌ترین حالت ممکن اقدام کنید.

اگر علاقه دارید که در نقشه‌ی جدید حالت Squads را بازی کنید، باید توجه داشته باشید که پیدا کردن حریف و شروع بازی برای شما بیشتر طول خواهد کشید. در ضمن PUBG Corp برای اضافه کردن حالت Squads، اقدام به اعمال تغییرات زیر در نقشه‌ی Savage کرده است:

  • آیتم‌ها و سلاح‌ها با ضریب بیشتری در منازل مسکونی و کلبه‌های کوچک پدیدار می‌شوند تا تجربه‌ی لوتینگ بهتری را در گوشه و کنار نقشه رقم بزنند.
  • اولین دایره‌ی منطقه‌ی آبی در همان لحظات اولیه‌ی بازی نمایان خواهد شد، تا بازیکنان بتوانند قبل از فرود آمدن مشغول آماده کردن استراتژی خود باشند.
  • قرمز شدن نواحی نقشه با ضریب آرام‌تری اتفاق خواهد افتاد.
  • حالا انفجارهای کمتری در مناطق قرمز رخ خواهد داد، اما اندازه‌ی مناطق قرمز تغییری نخواهد کرد.
  • ون‌های کمتری در نقشه‌ پدیدار خواهند شد. در عوض، وسایل نقلیه‌ی سبک‌تر مثل موتور سیکلت‌ها بیشتر در نقشه دیده خواهند شد. موتور سیکلت‌هایی که اتاقک جانبی دارند به طور کامل از نقشه‌ی Savage حذف شده‌اند.

Savage از دو نقشه‌ی کنونی PUBG بسیار کوچک‌تر است؛ به همین دلیل رقابت‌ها در این نقشه سریع‌تر و آشفته‌تر است. برندن گرین، سازنده‌ی PUBG درباره‌ی این نقشه‌ می‌گوید:

این نقشه به شما تجربه‌ای مهیج‌تر و سریع‌تر از بتل رویال خواهد داد.

اگر شما به نقشه‌ی Savage در سرور بتای PUBG دسترسی ندارید، باز هم محتوای جدید زیادی برای وارسی در این بازی خواهید داشت. اخیرا PUBG Corp اقدام به انتشار آپدیتی جدید کرد که قابلیت افزودن پوسته به سلاح‌ها را به بازی اضافه کرد. این قابلیت به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که با بیرون آوردن وسایل زینتی از جعبه‌هایی جدید، اقدام به شخصی سازی سلاح‌هایشان بکنند. به علاوه، PUBG Corp به مدت محدود به تمام کسانی که PUBG را روی کامپیوتر بازی می‌کنند، یک پوسته‌ی اسلحه‌ی رایگان به مناسبت سالگرد عرضه‌ی اولیه‌ی این بازی هدیه می‌دهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده