// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Dark Devotion معرفی شد

کمپانی DotEmu و استودیو Hibernian Workshop با انتشار تریلری بازی Dark Devotion را با حال و‌ هوای رترو معرفی کرد.

دات‌امو (DotEmu) به تازگی بخش جدیدی از کمپانی خود را با نام The Arcade Crew تاسیس کرده است که با آن روی انتشار بازی‌های قدیمی و مستقل تمرکز دارد. اولین پروژه‌ای که این استودیو معرفی کرده است یک بازی Contra مانند به نام Blazing Chrome است. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از بازی دیگری برای عرضه روی کنسول‌های خانگی و پی سی خبر داده‌اند. بازی Dark Devotion با المان‌های تخیلی در سبک دوبعدی و اکشن نقش‌ آفرینی در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

بازی Dark Devotion از طریق کمپین Kickstarter در سال گذشته توانست بودجه توسعه خود را از سوی طرفداران جمع‌آوری کند و هم‌اکنون در استودیو هیبرنیان ورکشاپ (Hibernian Workshop) در دست ساخت قرار دارد. همانطور که از نام بازی پیداست، سازندگان با آن قصد دارند کاربران را در دوران تاریک رها کند که تفکرات فرقه‌های مختلف در دنیای آن حکومت می‌کند.

در حالی که بازی مذکور توانسته است المان‌های دوران قدیم را به زیبایی در خود جای دهد در آن سو به نظر می‌رسد که شاهد یک روند دشوار در آن باشیم که نیازمند مهارت‌ است. Dark Devotion شامل چهار دنیای بزرگ با سلاح‌های مختلف می‌شود. جادو‌های مختلف در کنار سیستم‌های دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر از بازی می‌توانید به صفحه استیم و همچنین صفحه کیک‌استارتر آن مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با بازی در ادامه می‌توانید تریلری معرفی Dark Devotion آن را تماشا کنید. همانطور که در بالا هم اشاره شد، بازی Dark Devotion در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای کامپیوتر و کنسول‌ها می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی رترو با زومجی در میان بگدارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده