نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ انتشار بازی Spider-Man اعلام شد

استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی Spider-Man، همان‌طور که وعده داده بود تاریخ انتشار این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 را اعلام کرد.

زمان نسبتا زیادی از معرفی بازی Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز در جریان نمایشگاه E3 2016 می‌گذرد و از آن زمان تا به امروز، طرفداران مرد عنکبوتی منتظر اعلام تاریخ انتشار این بازی موردانتظار بودند. با این حال سونی سال گذشته تایید کرد که بازی Spider-Man قطعا در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و با اینکه این شرکت از ارائه تاریخ انتشار دقیق خودداری کرد، اما همین هم خبر خوبی برای طرفداران بود. امروز صبح و در جدید‌ترین اخبار بازی، اینسامنیاک گیمز اعلام کرد که قصد دارد تاریخ انتشار بازی را امروز (۱۵ فروردین) اعلام کند و حال، تاریخ انتشار بازی Spider-Man رسما مشخص شده است.

بر این اساس بازی Spider-Man قرار است در تاریخ ۱۶ شهریور به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شود. این بازی همچنین از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو هم پشتیبانی خواهد کرد و روی آن، گرافیک بهتری ارائه خواهد کرد. از طرف دیگر، در این بازی، قرار نیست تمرکز بازی فقط روی جنبه اسپایدرمن کاراکتر پیتر پارکر باشد و در دقایقی هم کنترل این شخصیت را در حالی به دست خواهیم گرفت که وی، لباس مخصوصش را نپوشیده و به جای حل مشکلات مربوط به شهر و مردم آن، درگیر مسائل روزمره زندگی خودش است.

سازندگان همچنین ضمن تایید تاریخ انتشار بازی، از چند نسخه ویژه آن هم رونمایی کردند. یکی از این نسخه‌های، نسخه دیلاکس دیجیتالی است که با قیمت ۸۰ دلار دسترسی خواهید داشت و با خرید آن، به محتویاتی چون DLC‌های بازی، یک سری لباس مخصوص قابل استفاده در بازی و یک نشان سنجاق‌دار دسترسی خواهید داشت که این سنجاق، به آدرس خریدار ارسال می‌شود. همچنین یک نسخه کالکتور ۱۵۰ دلاری هم از بازی معرفی شده است که علاوه بر محتویات نسخه دیلاکس دیجیتالی، شامل یک مجسمه از مرد عنکبوتی، استیل بوک بازی، کتابچه طرح‌های هنری بازی و یک سری استیکر می‌شود.

در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی اسپایدرمن را هم تماشا کنید که علاوه بر محتویات نسخه‌های مختلف، بخش کوتاهی از گیم‌پلی بازی را هم نمایش می‌دهد:

دانلود از آپارات

نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی Spider-Man چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده