نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

آرکینا هیروی Pudge بازی Dota 2 در دسترس قرار گرفت

کمپانی ولو آرکینای هیروی Pudge را با انتشار یک آپدیت جدید برای بازی Dota 2 در دسترس قرار داد.

کمپانی ولو در جریان مرحله اصلی مسابقات The International 7 اعلام کرد که هیروی Pudge برنده رای‌گیری آرکینای بعدی بازی Dota 2 شده است و در آینده شاهد آرکینای این هیروی محبوب در بازی خواهیم بود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی ولو روز گذشته با انتشار یک بروزرسانی جدید آرکینا Pudge را در دسترس قرار داده است و بازیکنان می‌توانند آن را با قیمت ۳۴.۹۹ دلار خریداری کنند.

این آرکینا به مانند آرکینای هیروی Juggernaut دارای دو استایل مختلف است که استایل دوم آن با دوازده بار مغلوب ساختن هیروی Rubick تیم رقیب آزاد خواهد شد. بازیکنان با خریداری این آرکینا صاحب باندل ویژه‌ای خواهند شد که علاوه بر آرکینای Pudge یک Taunt و یک Emoticon Pack جدید را نیز در اختیار می‌گذارد. همچنین کسانی که تا تاریخ چهاردهم اردیبهشت‌ماه (۴ می) این آرکینا را خریداری کنند، کیفیت Exalted آن را دریافت می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه تریلر معرفی آرکینای Pudge را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

رای‌گیری برای انتخاب آرکینای جدید با انتشار کتاب مخصوص مسابقات The International 7 آغاز شد و پس از سپری شدن چند هفته نهایتا چهار هیروی Pudge ،Invoker ،Rubick و Sniper به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله‌ی نیمه نهایی این رای‌گیری هیروی Pudge مقابل هیروی Invoker و هیروی Sniper مقابل هیروی Rubick قرار گرفت و دو هیروی Pudge و Rubick با غلبه بر حریفان به مرحله‌ی نهایی رسیدند. در مرحله‌ی نهایی نیز هیروی Pudge با اختلاف بسیار اندک Rubick را از مقابل برداشت و به عنوان برنده این رای‌گیری انتخاب شد.

شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از این آرکینا به صفحه بروزرسانی روز گذشته بازی مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dota2Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده