نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵

تریلر جدید Far Cry 5 نمرات بازی را به نمایش در می‌آورد

کمپانی یوبیسافت تریلر جدیدی از بازی تیراندازی جهان‌باز Far Cry 5 منتشر کرده است که نمرات بازی را نشان می‌دهد.

بازی‌های مجموعه Far Cry از محبوب‌ترین بازی‌های سبک تیراندازی جهان‌باز به شمار می‌آید که تا به امروز چندین نسخه مختلف از آن به بازار عرضه شده است و اکثرا هم بازی‌های موفقی بوده‌اند. هفته گذشته بازی Far Cry 5 پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد و هم توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبی سافت تریلر جدیدی از بازی Far Cry 5 منتشر کرده است که نمرات وب‌سایت‌های مختلف به این بازی تیراندازی اول شخص را نشان می‌دهد.

به مانند هر تریلر دیگری در این زمینه که Accolade نامیده می‌شود، این تریلر هم در کنار نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی به نمایش نمرات و برخی از جملات وب‌سایت‌های مختلف راجع به بازی می‌پردازد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر می‌خواهید که اطلاعات بیشتری از بازی Far Cry 5 به دست آورید، می‌توانید به تریلر هنگام عرضه، تریلر لایو اکشن بازی با محوریت معرفی یکی از اعضای فرقه دروازه بهشت، تریلرهای متحدین و دشمنان بازی و تریلر گیم‌پلی بازی در حالت رزولوشن 4K نگاهی بیندازید. بازی فارکرای 5 در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد.

شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی Far Cry 5 را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده