نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

بسته Spoils of War بازی World of Tanks منتشر شد

استودیو وارگیمینگ بسته الحاقی Spoils of War را به صورت رایگان برای بخش War Stories بازی World of Tanks منتشر کرد.

اگر از طرفداران بازی World of Tanks هستید و می‌خواهید تا محتوای بیشتری برای بخش داستانی War Stories بازی منتشر شود، امروز روز شانس شما است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو وارگیمینگ به طور رسمی بسته گسترش‌دهنده جدیدی را با نام Spoils of War برای بازی منتشر کرده است.

این بسته الحاقی دارای سه داستان جدید است. اولین داستان با نام Sieben Ritter شناخته می‌شود که از فیلم هفت سامورایی (Seven Samurai) الهام گرفته است و وقایع آن در شهری در مرز آلمان و لهستان اتفاق می‌افتد. دومین داستان The Connoisseur نام دارد و در آن بازیکنان باید قبل از اینکه دست آلمانی‌ها به صندوق‌های گنج و آثار هنری دزدیده‌شده برسد، به نابودی آنها اقدام کنند. آخرین داستان نیز Potemkin است که وقایع آن در یکی از شهر‌های مرزی آلمان اتفاق می‌افتد.

استودیو Wargaming به مناسبت انتشار بسته Spoils of War تریلر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که گیم پلی هر سه داستان DLC جدید را به نمایش در می‌آورد. بسته الحاقی Spoils of War در حال حاضر به صورت رایگان در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در دسترس است. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بسته گسترش‌دهنده را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده