نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

جشنواره نوروزی بازیک

فروشگاه بازی‌های موبایلی بازیک امسال با جوایز ارزنده‌ای به استقبال بهار رفته است.

بازیک، فروشگاه‌ بازی‌های موبایلی ایرانسل این بار با اتفاق‌های جدید به استقبال نوروز رفته است. جذابیت‌های بازی اندروید همان چیزی است که می‌تواند لحظه‌های بهاری را شگفت‌انگیزتر ‌کند؛ به‌خصوص اگر با جوایز نفیسی چون گوشی هوشمند، سفر به پاریس و شارژ ایرانسل رایگان همراه باشد. به همین مناسبت با آغاز سال نو، بازیک ایرانسل هیجان‌ را راهی خانه‌های کاربران خود کرده، هفت سین خود را با هدایای به یاد ماندنی تزیین نموده و آماده دید و بازدید ایام عید شده است.

هر لحظه از تعطیلات عید می‌تواند برای بازی جذاب باشد؛ در سفر، منزل، مهمانی و... . بازیک آماده است تا لحظات عید را به روش خودش برایتان شیرین‌ کند. به همین منظور از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۷ میزبانی یک جشنواره بهاری مفرح را به عهده گرفته و شگفتی‌های متنوعی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

همه می‌دانیم که عید نوروز در فرهنگ ما ایرانی‌ها بدون گرفتن عیدی لطفی ندارد؛ از این‌رو هفت‌سین امسال بازیک با ۷ دستگاه گوشی هوشمند هوآوی P Smart چیده و برای برنده‌ها‎ی خوش‎شانسی که روزانه به بازدید بازیک بیایند آماده شده است. عیدی‌های دلچسب بازیک در پایان این دورهمی نوروزی طی یک قرعه‌کشی هیجان‌انگیز به برنده‎های خوش‎شانس تقدیم خواهد شد.

اگر نمی‌دانید چگونه در این قرعه‌کشی شرکت کنید ما شما را راهنمایی خواهیم‌ کرد. برای شرکت در قرعه‌کشی ۷ دستگاه گوشی هوشمند هوآوی P Smart فقط کافیست هر روز به اپلیکیشن بازیک سر بزنید و با کالکشن‌های بی‌نظیر آن آشنا شوید. شما می‌توانید با استفاده از بازیک به ازای هر روز یک شانس دریافت کنید و در صورت عضویت VIP، شانس خود را دوبرابر کنید.

اگر شما جزو آن دسته‌ای هستید که تاکنون با اپلیکیشن بازی‌های اندرویدی بازیک آشنا نشده‌اید، همین حالا بازیک را نصب کنید و از سیل عظیم گیم‌های متنوع و سرگرم‌کننده لذت ببرید. برای عضویت VIP تنها لازم است عدد یک را به 7372139 ارسال کنید تا بی‌نهایت بازی را رایگان دانلود کنید و کیسه‌های الماس و دیگر آیتم‌های درون‌برنامه‌ای را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنید. در ضمن، سه روز اول عضویت بازیک نیز رایگان است.

علاوه بر این‌ها، اگر عضو بازیک هستید می‌توانید با دانلود بازی اندرویدی مارکوپولو از بازیک شارژ ایرانسل هدیه بگیرید. تا ۱۷ فروردین فرصت دارید تا به عضویت بازیک در بیایید، بازی مارکوپولو را نصب کنید و بعد از یک روز، هزار تومان شارژ ایرانسل هدیه دریافت کنید. بازیک هر روز ۷ بازی متفاوت و جذاب خود را از میان بهترین‌هایش گلچین کرده و در کالکشن نوروزی خود به شما عزیزان معرفی می‌کند. شما می‌توانید بازی اندروید مورد علاقه‌ خود را از کالکشن بازی‌های نوروزی دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

بازیک در صفحه اینستاگرام (Bazik.Irancell) و تلگرام (BazikApp) هم مطالب و اتفاقات جذابی برایتان در نظر گرفته که توصیه می‌کنیم آن‌ها را دنبال کنید!

در پایان توصیه می‌کنیم بازیک را به صورت کاملاً رایگان نصب کنید و بدون نیاز به پرداخت هیچ مبلغی به ازای هر روز استفاده از آن یک شانس در قرعه‌کشی هفت گوشی هوشمند هوآوی P Smart به‌دست بیاورید! هم‌چنین با عضویت VIP بازیک و نصب بازی مارکوپولو علاوه بر دریافت هزار تومان شارژ ایرانسل شانس خود را در قرعه‌کشی دو برابر کنید! نوروز بر همه‌ی شما بازیکی‌ها مبارک.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده