نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

جایزه ۱۰۰ هزار دلاری بازی زولا، خبر هیجان انگیز برای گیمرهای ایران

بازی آنلاین زولا، برای بازیکنان ایرانی فرصتی را فراهم کرده است تا بتوانند در مسابقات جام جهانی زولا شرکت کنند.

بازی کامپیوتری معروف زولا که از معدود بازی‌های بین المللی است که مستقیما از گیمرهای ایرانی پشتیبانی می‌کند، اخیرا فرصتی را فراهم کرده تا بازیکن‌های ایرانی بتوانند در مسابقات جام جهانی زولا در استانبول شرکت کرده و برنده نیم میلیارد تومان جایزه شوند!

مسابقات جهانی زولا که هر ساله در استانبول برگزار می‌شود امسال با جایزه ۱۰۰ هزار دلاری در انتظار شماست و جایزه سال بعد نیز از هم اکنون تعیین شده است. نیم میلیون دلار معادل دو و نیم میلیارد تومان به قیمت دلار فعلی! در این سری از رقابت‌ها، باشگاه‌های ورزش الکترونیک ترکیه، اروپا و همچنین آمریکا برای پیروزی بر سر جایزه بزرگ ۱۰۰ هزار دلاری زولا به رقابت می‌پردازند تا این جایزه ارزنده و جام قهرمانی را به خانه ببرند. در همین راستا امسال تیم ملی زولای ایران نیز برای شرکت در رقابت های بعدی از بین برترین بازیکنان زولا در مسابقات کشوری که به ‌زودی برگزار می‌شوند انتخاب خواهند شد. این اولین بار در تاریخ ورزش‌های الکترونیک ایران خواهد بود  که یک تیم رسمی به مسابقات جهانی برای رقابتی تأثیر گذار با حمایت کامل معنوی و مالی خواهد رفت. از تمامی علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص شوتر و جنگی که تاکنون بازی زولا را تجربه نکرده‌اند دعوت می‌کنیم ضمن ثبت نام در بازی زولا این فرصت تاریخی را غنیمت شمرده و در این تجربه هیجان‌انگیز با ما همراه باشند. برای بازیکنان فعلی زولا و کسانی که حرفه‌ای به این رشته نگاه می‌کنند آرزو داریم با حضور درخشان خود در مسابقات داخلی آتی خوش بدرخشند.

حقیقت انکارناپذیر این است که نگرش نسبت به ورزش‌های الکترونیک در داخل کشور مشابه بسیاری از کشورهای مدرن رو به تغییر است و دیدگاه حرفه‌ای نسبت به ورزش‌های الکترونیک با توجه به امکانات جدید و حضور موقعیت‌هایی این‌چنین پا جای دیدگاه فرسوده سنتی نهاده است.

اما اگر تاکنون با بازی زولا و هیجان‌های این بازی جنگی جذاب آشنا نشده‌اید پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید. اگر بالای ۱۵ سال دارید و به بازی‌های کامپیوتری شوتر آنلاین (مشابه کانتر استرایک) علاقه‌مند هستید ، بازی زولا را می‌توانید بصورت رایگان دانلود کنید و از هیجان بالا و کیفیت عالی این بازی لذت ببرید.

اغلب ما که اهل هیجان هستیم و به بازی‌های کامپیوتری علاقه داریم، بازی‌های به اصطلاح بکش بکش را در هر سنی که باشیم دوست داریم. بازی‌هایی که در آن به عنوان یک حرفه‌ای، بخش‌های مختلف شهر و ساختمان‌ها را بدنبال اشخاص تبه‌کار جستجو کنیم و با تفنگ‌های بزرگ و کوچک، دنیا را از شر سوژه‌های مورد نظر پاک کنیم.

آنهایی که حرفه‌ای بازی می‌کنند امروز بدنبال بازی‌های آنلاین و باکیفیت بالای گرافیکی هستند و بازی Zula در این مدل بازی یکی از بهترین انتخاب‌هاست که توسط تیم زولای ایران بومی سازی شده و در دست هم‌میهنان عزیز برای تجربه‌ای متفاوت از یک بازی اول شخص اکشن وجود دارد.

بازی شوتر آنلاین زولا در سبک شوتر اول شخص است و مراحل متنوعی برای مدهای مختلف دارد، این بازی مانند بازی‌های اول شخص استاندارد بین المللی دارای مدهای مختلف مانند: بازی با شاتگان‌، بازی‌ با تفنگ دوربین‌دار، بازی با چاقو، بازی کشت‌وکشتار، بازی تصاحب پرچم، فعال کردن بمب و غیره است.

سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی

این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با ویندوز نسخه ۷ به بالا سازگاری کامل دارد. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی، یک سیستم معمولی است که در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود، پس زیاد نگران سخت افزار گران قیمت نباشید، بازی به راحتی با کارت گرافیک‌های سری ۷۰۰۰ و سی پی یو های دو هسته‌ای معمولی اجرا می‌شود و شما به راحتی با اینترنت ۲۵۶ هم می‌توانید این بازی را به بدون لگ (وقفه) انجام بدهید.

بازی آنلاین

از دیگر مشخصه‌های مهم این بازی، اجرای روان آن بر روی بستر اینترنت ایران است، این بازی برای اینترنت‌های سرعت پایین طراحی شده است و کاربران در سراسر کشور می‌توانند با کمترین سرعت اینترنت نیز این بازی را به راحتی انجام دهند و با توجه به اینکه سرورهای این بازی در دیتا سنترهای مختلف در سراسر کشور پخش شده‌اند، بازی بدون هیچ لگی (تاخیری) اجرا می‌شود. بازی شوتر آنلاین زولا برای تمام بازیکنان به صورت رایگان عرضه می‌شود و کاربران در صورت نیاز به سفارشی کردن اسلحه ها می‌توانند با کارت شتاب خود درون بازی طلا خرید نمایند. همانطور که گفته شد ZULA یک بازی آنلاین رایگان است و همانند بسیاری از بازی‌های Free-to-Play دیگر در زولا امکان خرید درون برنامه‌ای برای دسترسی به آیتم‌های ویژه وجود دارد. شما حتی می‌توانید سلاح‌ها یا تجهیزات ویژه‌ای را خریداری کرده و به دوستان‌تان هدیه دهید.

گرافیک بازی

بازی زولا همچنین از گرافیک خوبی در بین بازی‌های Free-to-Play امروزی برخوردار است و اگر چه فیزیک و جلوه‌های بصری آن را به خوبی بازی‌هایی چون قسمت‌های جدید سری بازی‌های پرطرفداری همچون Battlefield و یا Call of Duty نیست اما مطمئن باشید، زمانی که رقابت‌های پرهیجان زولا آدرنالین را در رگ‌هایتان به جریان بیاندازد، فاکتور‌هایی همچون گرافیک و یا صداگذاری دیگر دغدغه شما نخواهد بود و سرگرمی تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنید. زولا در لیست ۱۰ بازی Free-to-Play پرطرفدار سال ۲۰۱۶ قرار دارد و توانسته طرفداران بسیار زیادی را در خارج از کشور جذب خود کند.

رقابت در مسابقات دوره ای

با توجه به ماهیت رقابتی بودن این بازی، تیم زولا در نظر دارد پس از گذشت زمان اندکی از زمان انتشار بازی زولا، برای آن مسابقات دوره‌ای در سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار کنند. این مسابقات کاملا به صورت آنلاین و رایگان برگزار خواهند شد و به برندگان هر دوره جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

با توجه به اینکه به زودی مسابقات دوره ای برای این بازی برگزار خواهد شد، از کلیه گیم‌نت‌ها و وب‌سایت‌های علاقه‌مند دعوت به ثبت نام به عنوان همکار می‌شود، این همکاران امتیازهای ویژه‌ای در برگزاری مسابقات و رنک بندی بین گیم‌نت‌ها خواهند داشت. 

بازی آنلاین زولا

دانلود رایگان بازی زولا

شما می توانید بازی زولا را به صورت رایگان از این لینک دانلود کنید.

خبر خوب اینکه؛ با همکاری خوب مجموعه شاتل و مخابرات، از این پس کاربران این دو شرکت خدمات دهنده اینترنتی می‌توانند بازی را بدون مصرف شدن حجم اینترنت دانلود نمایند. (کاربران این شرکت‌ها،  اگر بازی را دانلود کنند، هیچ حجمی از آنها کم نخواهد شد). برای استفاده از این طرح تشویقی لطفاً به سایت رسمی بازی شوتر آنلاین زولا zula.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده