نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

اولین تصاویر بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر شد

شرکت Square Enix اولین اطلاعات و تصاویر بازی Dragon Quest Builders 2، دومین قسمت از مجموعه Dragon Quest Builders را، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس اطلاعاتی جدید از بازی Dragon Quest Builders 2، دنباله اثر ماینکرفت-گونه‌اش که یک اسپین آف برای مجموعه Dragon Quest محسوب می‌شود، منتشر کرده است. ناشر بازی Dragon Quest Builders 2 در یک وب‌سایت تازه تاسیس ژاپنی، اولین تصاویر و اطلاعاتی جدید از این بازی را منتشر کرد. به گفته سازندگان، Dragon Quest Builders 2 قرار است برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.

مانند قسمت اول، بازی Dragon Quest Builders 2 یک اثر سندباکسِ نقش آفرینی با محوریتِ ساختمان‌سازی است. کاربران در این بازی در نقش یک ساختمان‌ساز ظاهر خواهند شد؛ آن‌ها باید با استفاده از مواد اولیه‌ای که از محیط جمع‌آوری می‌کنند، ساختمان‌ها و اشیاء مختلف و متنوعی بسازند. در این قسمت، کاربران می‌توانند مرد یا زن بودنِ کاراکترشان را تعیین کنند و در نقش جد شخصیتی اسطوره‌ای که تمدن را به جهان برگرداند، قرار بگیرند.

در اولین قسمت از بازی Dragon Quest Builders، از مخاطب خواسته می‌شد تا سرزمین آلفگارد را از نو بسازد (کاری که گیمرها در اولین قسمت از بازی Dragon Quest هم انجام دادند)؛ در دومین قسمت از بازی اما گیمرها بازی را از یک جزیره کاملا متروکه و خالی از سکنه آغاز می‌کنند و با اشیاء و ساختمان‌هایی که می‌سازند، یک تمدن در آن جزیره ایجاد می‌کنند. شرکت اسکوئر انیکس همچنین اشاره کرده است که در Dragon Quest Builders 2، کاراکتر Malroth که در بازی Dragon Quest II با او به عنوان باس نهایی بازی مبارزه می‌کردیم، در داستان بازی نقشی مهم ایفا خواهد کرد و به این موضوع در توضیحات بازی (که به زبان ژاپنی منتشر شده‌ است) نیز اشاره شده است.

بازی Dragon Quest Builders 2 تابستان سال گذشته در رویداد Dragon Quest Summer Festival 2017 معرفی شد. این بازی PS4 و نینتندو سوییچ، در یک سری از موارد نسبت به بازی اصلی، پیشرفت داشته است. در این نسخه از بازی، گیمرها می‌توانند شنا کنند و منابعی را که در زیر آب موجود است جمع‌آوری کنند. این بازی همچنین از قابلیت بازی چندنفره تا چهارنفر به طور همزمان بهره می‌برد.

اولین قسمت از بازی Dragon Quest Builders در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و نسخه نینتندو سوییچ این بازی در زمستان گذشته از راه رسید. شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از Dragon Quest Builders 2 را در گالری پایین مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده