نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: God of War برای دومین هفته متوالی صدرنشین شد

بازی God of War موفق شد در دومین هفته انتشار خود، به صدرنشینی‌اش در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه دهد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، این هفته بازی God of War، محصول جدید استودیو سانتا مونیکا، موفق شد در دومین هفته انتشار خود به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. این بازی که به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده، توانست برای دو هفته متوالی به پرفروش‌ترین بازی انگلستان تبدیل شود و نگذارد که بازی Far Cry 5، محصول جدید یوبی سافت جایش را بگیرد.

فارکرای ۵ که در مکان دوم قرار گرفت، موفق شد مکان هفته قبل خود را حفظ کند. این هفته، شاهد انتشار یک بازی جدید بودیم: کیت Nintendo Labo که توسط نینتندو برای کنسول سوییچ عرضه شده، در اولین هفته عرضه خود در انگلستان به جایگاه سوم بازی‌های پرفروش انگلستان دست یافت. البته نسخه Variety این وسیله جانبی / بازی موفق شد در این جایگاه قرار بگیرد و نسخه Robo نینتندو لبو به جایگاهی بهتر از بیستم دست نیافت.

به طور کلی این هفته‌، هفته نسبتا آرامی در دنیای بازی‌های ویدیویی بود و به غیر از یکی دو مورد، شاهد تغییر بزرگی در جدول فروش هفتگی انگلستان نبودیم. پس از نسخه Variety نینتندو لبو، دو بازی فیفا 18 و Mario Kart 8 Deluxe در دو مکان چهارم و پنجم قرار گرفتند که نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری در جایگاه خود ندیدند. یکی از بازی‌های صعود کرده این هفته، Fallout 4 بود که با یک پله صعود توانست از جایگاه هفتم به جایگاه شِشُم برسد. اما بزرگ‌ترین تغییر جدول این هفته در جایگاه هفتم دیده می‌شود: بازی Call of Duty: WWII این هفته صعود قابل توجهی داشت و از جایگاه ۱۹ به جایگاه هفتم رسید.

Super Mario Odyssey، دیگر بازی انحصاری سوییچ این هفته نسبت به هفته گذشته دو پله سقوط داشت و از مکان شِشُم به مکان هشتم رسید. مکان هشتم هفته گذشته یعنی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، در جدول این هفته یک پله سقوط کرد و به جایگاه نهم رسید. در جایگاه آخر جدول فروش این هفته نیز، پای ثابت جدول یعنی بازی Grand Theft Auto V قرار گرفت که جایگاهش نسبت به هفته قبل هیچ تغییری نداشت.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۲۸ آوریل (هشت اردیبهشت) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

God of War

-
۲۲

Far Cry 5

-
۳-

Nintendo Labo Variety Kit

-
۴۴

FIFA 18

-
۵۵

Mario Kart 8 Deluxe

-
۶۷

Fallout 4

-
۷۱۹

Call of Dut: WWII

ورود دوباره به جدول
۸۶

Super Mario Odyssey

-
۹۸

PlayerUnknown's Battlegrounds

-
۱۰۱۰

GTA V

-


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده