نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

ویدیو جدید فیلم Solo: A Star Wars Story خبر از یک نبرد بزرگ می‌دهد

لوکاس فیلم اخیرا ویدیو جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت تا شاهد اولین ماجراجویی مستقل شخصیت هان سولو باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم و والت دیزنی ویدیو و تبلیغ تلویزیونی جدیدی از دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را منتشر کرده‌اند. این ویدیو که در آن شاهد تصاویری از پشت صحنه ساخت فیلم، صحبت بازیگران و ران هاوارد و تصاویر جدیدی از این فیلم هستیم، صحنه اولین ملاقات هان با چوباکا چویی را نشان می‌دهد که هان می‌گوید نمی‌تواند هر دفعه او را با نام واقعی‌اش صدا بزند و او نیاز به یک نام مستعار دارد. همچنین در این ویدیو، شاهد آشنایی هان سولو با لاندو کالریسیان، توبی بکت، کی‌را و سفینه میلینیوم فالکون نیز هستیم و در ادامه شخصیت هان سولو وحشت‌زده در یک فاضلاب نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین ران هاوارد در طول ویدیو در مورد زمانی که جای کریس میلر و فیل لرد را روی صندلی کارگردانی فیلم Solo: A Star Wars Story گرفت، صحبت کرد. خرداد سال گذشته، لوکاس‌فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده و کمتر از ۲۴ ساعت پس از انتشار این خبر، لوکاس‌فیلم اعلام کرد که هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید این فیلم انتخاب شده است. در ادامه ویدیو شاهد صحبت دونالد گلاور و امیلیا کلارک در مورد شخصیت هان سولو هستیم. همچنین این ویدیو خبر از یک نبرد بزرگ در این فیلم نیز می‌دهد. علاوه بر این، لوکاس‌فیلم تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرده که زمان این ویدیو که Han نام دارد حدود ۳۰ ثانیه است و حاوی تصاویر جدیدی از فیلم مستقل شخصیت هان سولو است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماه گذشته، لوکاس‌ فیلم دومین تریلر رسمی فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرد. کارگردانی فیلم Han Solo بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، ایان کنی در یک نقش نامشخص، تندی نیوتون در نقش وال (Val)، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش ریو (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می امسال (۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده