نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

برادران روسو عنوان فیلم 4 Avengers را انتخاب کرده‌اند

برادران روسو در صحبت‌های جدید خود به عنوان احتمالی قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers (انتقام جویان) اشاره داشتند و چنین گفتند که عنوان فیلم انتخاب شده است و تنها باید منتظر اعلان رسمی آن باشیم.

در حالی که چند روزی بیشتر از اکران فیلم ابرقهرمانی Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) در سینماهای سراسر جهان نمی‌گذرد، طرفداران از همین حالا منتظر اکران قسمت چهارم این مجموعه از دنیای سینمایی مارول هستند و این انتظار تا حدی به نحوهٔ روایت داستان فیلم Avengers: Infinity War نیز مربوط می‌شود.

امروز در خبری اعلام شد که فیلم Avengers: Infinity War کار خود را با رکوردشکنی آغاز کرده است. فیلم Avengers: Infinity War توانست در سه روز نخست اکرانش در آمریکای شمالی حدود ۲۵۰ میلیون دلار فروش کند تا رکورد فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) محصول سال ۲۰۱۵ با فروشی حدود ۲۴۷.۹ میلیون دلار را بشکند. علاوه بر این، این فیلم موفق شده حدود ۶۳۰ میلیون دلار نیز در سراسر جهان فروش کند تا رکورد بیشترین فروش در اولین هفته اکران در سراسر جهان را بشکند. این رکورد پیش از این به فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) تعلق داشته است که سال گذشته میلادی موفق شد در اولین هفته اکرانش ۵۴۱.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

جدای از این موضوع که چه فیلم‌هایی پس از پایان فاز سوم دنیایی سینمایی مارول ساخته خواهند شد و چه شخصیت‌هایی می‌روند و چه شخصیت‌هایی می‌آیند، در حال حاضر بزرگ‌ترین سؤال طرفداران این است که آخرین فیلم فاز سوم چه عنوانی خواهد داشت؛ فیلمی که در ابتدا عنوان داشت و سپس از آن به عنوان قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers یاد شد و تا همین لحظه هم همین عنوان غیررسمی را یدک می‌کشد.

Russo

برادران روسو در مصاحبه‌ای جدید با سایت Bustle اعلام کردند که عنوانی برای قسمت چهارم گردهمایی گروه انتقام‌جویان و نگهبانان کهکشان انتخاب کرده‌اند. صحبت‌های آنتونی روسو را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

عنوانی برای این فیلم انتخاب کرده‌ایم؛ تنها این عنوان را به‌صورت رسمی اعلام نکرده‌ایم. فکر می‌کنم همان عنوانی را برای قسمت چهارم انتخاب کردیم که در همان اوایل مراحل ساخت فیلم، روی آن به توافق رسیده بودیم. این عنوان، از قلب داستان سخن می‌گوید.

لازم است یادآوری کنیم عنوان ابتدایی قسمت چهارم این مجموعه، Avengers: Infinity War - Part 2 (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت – بخش دوم) بود، اما کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در نهایت تصمیم گرفت عنوانی جز این عنوان برای فیلم انتخاب شود. در حاضر نیز گویا همین عنوان Avengers: Infinity War - Part 2 انتخاب شده است و کوین فایگی نظرش تغییر کرده است؛ با این حال وی به هیچ عنوان قصد فاش کردن عنوان فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول را ندارد و خبری از اعلان رسمی نیست. صحبت‌های کوین فایگی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

در حال حاضر اصلاً مشخص و قطعی نیست که عنوان قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers چه خواهد بود. صادقانه به شما بگویم به دلیل تمرکز روی اکران فیلم Avengers: Infinity War، قرار شد در این رابطه صحبتی نکنیم.

فکر می‌کنم همان عنوانی را برای قسمت چهارم انتخاب کردیم که در همان اوایل مراحل ساخت فیلم، روی آن به توافق رسیده بودیم

در همین مصاحبه، کوین فایگی گفت که هنوز مشخص نیست در چه تاریخی استودیو مارول عنوان قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers را اعلام خواهد کرد.

اگرچه قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers قرار است حسن ختامی بر داستان فیلم Avengers: Infinity War باشد، اما برادران روسو در این رابطه گفتند که قصد آن‌ها ساخت یک فیلم طولانی و سپس نصف کردن آن نبوده است. آن‌ها در ادامه چنین گفتند:

مأموریت ما این نبود که فیلمی طولانی بسازیم و سپس قیچی را برداریم و آن را از وسط به دو نیم تقسیم کنیم. اگر چنین کاری می‌کردیم، در آن صورت تماشای این دو فیلم برای تماشاچیان، دیگر تجربهٔ سینمایی لذت‌بخشی نبود. بنابراین این‌طور بگویم که تعهد ما این بود که آغاز، میانه و پایانی برای این فیلم (فیلم Avengers: Infinity War) و آغاز، میانه و پایانی برای آن فیلم (قسمت چهارم) داشته باشیم.

چندی پیش نیز برادران روسو در مصاحبه‌ای در مورد قسمت چهارم مجموعه انتقام‌جویان صحبت کردند و این‌طور که از صحبت‌های آن‌ها مشخص بود، قسمت چهارم حتی ممکن است طولانی‌تر از فیلم Avengers: Infinity War باشد.

با فروش ۶۳۰ میلیون دلاری فیلم Avengers: Infinity War در نخستین هفته اکرانش، مجموع فروش فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به ۱۵.۳۹ میلیارد دلار رسیده است. فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیرماه) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیشیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، پیتر دینکلیج، بنیسیو دل تورو و پل راد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده