// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر معرفی بازی ماجراجویی Eastward منتشر شد

استودیوی Chuklefish با انتشار یک تریلر، بازی ماجراجویی جدید خود را که Eastward نام دارد، معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Chucklefish با انتشار یک تریلر، جدیدترین بازی خود با نام Eastward را معرفی کرد. بازی Eastward توسط یک توسعه‌دهنده کوچک به‌نام Pixpil ساخته شده است و داستان آن در یک دنیای در حال مرگ و یک شهر خرابه رخ می‌دهد.

استودیوی Chucklefish توسعه‌دهنده بازی‌های Starbound و Wargroove و ناشر بازی‌های Stardew Valley ،Risk of Rain و Starmancer است و با توجه به لیست بازی‌های مستقل فوق‌العاده این استودیو، انتظار می‌رود که بازی Eastwood محصولی بسیار با کیفیتی از آب دربیاید.

البته با توجه تریلر کوتاهی که از بازی منتشر شده است، بنظر می‌رسد بازی Eastward برای رسیدن به موفقیت، نیازی به شهرت بازی‌های قبلی این استودیو ندارد. جلوه‌های بصری و انیمیشن‌های بازی همگی چشم‌گیر هستند و به نحوی توانسته است شوخی‌ها و سبک هنری انیمیشن‌های استودیوی جیبلی را در خود جای دهد. تمامی این جذابیت‌ها در مقابل شهرهای ویران‌شده و دنیای مرده بازی قرار می‌گیرند و در انتها به‌نظر می‌رسد این بازی الهاماتی از مجموعه EarthBound هم داشته باشد.

بازی Eastward روی پلتفرم‌های ویندوز و مک عرضه می‌شود و استودیوی Chucklefish اعلام کرده است درصورتی که فروش بازی خوب باشد، آن را روی کنسول‌ها هم عرضه خواهند کرد. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه بازی در دسترس نیست، اما در صورت اعلام هر خبر جدیدی از این بازی، شما می‌توانید آن را در سایت زومجی بخوانید. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده