// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

مدیر بازاریابی AMD به اینتل پیوست

پس از جیم کلر، یکی دیگر از کارمندان AMD نیز به اینتل می‌پیوندد.

در هفته‌ی جاری و بعد از خبر پیوستن جیم کلر، سرپرست طراحی کمپانی AMD به اینتل، اکنون او تنها کسی نیست که به بزرگ‌ترین رقیب AMD نقل مکان کرده است. این اتفاقات به دنبال استعفای راجا کدوری و ترک AMD در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی به وقوع می‌پیوندد که بلافاصله پس از آن در اینتل استخدام شد.

در حال حاضر و طبق اخبار، کریس هوک، مدیر ارشد بازاریابی AMD نیز به اینتل پیوسته است. کریس هوک حدود ۳ هفته قبل و پس از دو دهه فعالیت در ای‌ام‌دی، این کمپانی را ترک کرد. او از زمان ATI با این شرکت همراه بوده است و در اواخر نیز به بازاریابی برند گرافیکی Radeon نظارت داشت.

کریس هوک در اینتل، سرپرستی بازاریابی فناوری‌های بصری و محصولات dGFX را عهده‌دار خواهد شد. این مقام، اساسا سمت جدیدی در این کمپانی است. به همین ترتیب، او مسئول هدایت و راهبرد عرضه نهایی محصولات نیز خواهد بود.

Chris Hook

این اتفاقات نشان می‌دهد که اینتل چگونه در حال شتاب دادن به محصولات گرافیکی خود است. آن‌ها در حال شکار استعدادهای AMD هستند و می‌دانند که رزومه‌ی کاری این افراد کاملا اثبات شده است. همچنین به نظر می‌رسد که راجا کدوری، در حال پرکردن پست‌های اطراف خود، با افرادی است که می‌تواند به آن‌ها اعتماد کند. در حالی که هنوز برای قضاوت زود است، اما به راحتی مشخص است که چرا اینتل، افراد با تجربه‌ی AMD را برای این کار استخدام می‌کند. آن‌ها منتظر هستند تا سرانجام آن فرا برسد تا تأثیری را که به دنبالش هستند، به وجود بیاورند.


منبع eTeknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده