// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر زمان عرضه بازی دو بعدی پلتفرمر Light Fall منتشر شد

بازی Light Fall این هفته عرضه شد و به همین مناسبت کمپانی نینتندو، تریلر زمان عرضه این بازی را منتشر کرد که در آن زیبایی‌های جهان این پلتفرمر نشان داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو با انتشار تریلری از بازی Light Fall، عرضه این بازی را روی کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد. داستان بازی Light Fall درباره پسر نوجوانی است که در سرزمین Numbra زندگی می‌کند؛ سرزمینی که در آن تاریکی بر روشنایی غلبه کرده است. این پسر با کمک جغد بداخلاق خود یعنی Stryx به دنبال راهی برای نجات مردم این سرزمین فراموش‌شده می‌گردد. از همه مهم‌تر، این پسر با استفاده از آیتم Shadow Core هر لحظه باید جعبه‌ای بسازد که بتواند به‌کمک آن مسیر خود را از میان شکاف‌ها و دره‌های مرگبار سرزمین Numbra پیدا کند.

این بازی پلتفرمر حتی برای یک لحظه هم به شما اجازه استراحت نمی‌دهد و مطمئن باشید شما را به چالش خواهد کشید. برای افزایش چالش بازی، حالت دیگری در آن قرار داده شده است که Speedrun Mode نام دارد. در این حالت بازیکنان می‌توانند با حضور دوباره در Numbra مراحل آن را با سرعت هرچه بیشتر به پایان برسانند و بهترین زمان خود را در جدول امتیازات ثبت کنند تا با دیگر بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازند.

بازی Light Fall در حال حاضر برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و پی‌ سی در دسترس است و کاربران کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان باید کمی بیشتر برای عرضه آن صبر کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده