نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تمرکز اصلی نتفلیکس روی ساخت سریال‌ها و فیلم‌های علمی تخیلی و فانتزی خواهد بود

طبق خبرهای منتشر شده، نتفلیکس در نظر دارد تمرکز اصلی خود را روی ساخت فیلم‌ها و سریال‌های علمی تخیلی و فانتزی قرار دهد.

طبق آماری که اخیرا منتشر شده، کاربران شبکه نت‌ فلیکس بیشتر به فیلم‌ها و سریال‌های علمی تخیلی و فانتزی علاقه دارند و تماشا می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه استریم محبوب در نظر دارد تمرکز اصلی خود را روی ساخت فیلم‌ها و سریال‌های بیشتر در سبک علمی تخیلی و فانتزی قرار دهد. طبق آماری که گروه آنالیز Ampere منتشر کرده، در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸، کاربران شبکه نتفلیکس بیشتر به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های علمی‌تخیلی و فانتزی پرداخته‌اند و در حال حاضر این دو سبک محبوب‌ترین برنامه‌های این شبکه را تشکیل می‌دهند. به همین منظور Netflix در نظر دارد تولیدات فیلم و سریال خود در دو سبک علمی‌تخیلی و فانتزی را افزایش دهد. 

Stranger Things 2

طبق آمار گروه آنالیز Ampere، در حال حاضر ۲۹ درصد مشترکین نتفلیکس به تماشای سبک علمی‌تخیلی و فانتزی پرداخته‌اند که موفقیت سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته)، سریال Black Mirror (آینه سیاه) و غیره، تاثیر زیادی را در این مهم داشته است. پیش از این سبک کمدی محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه‌ نتفلیکس را تشکیل می‌داد که طبق آمار سه ماهه اول سال ۲۰۱۸، فیلم‌ها و سریال‌های کمدی رتبه دوم محبوب‌ترین سبک در بین بینندگان این شبکه را به خود اختصاص داده و یک رتبه نزول داشته است. همچنین در رتبه‌های بعدی سبک اکشن و ماجراجویی قرار دارد. در حال حاضر ارزش سهام نتفلیکس بیش از شرکت‌های بزرگی چون برادران وارنر، سونی و فاکس قرن بیستم است.

سریال Lost in Space (گمشده در فضا)، جدیدترین سریال علمی‌تخیلی شبکه نتفلیکس است که ماه گذشته منتشر شد و ظاهرا با استقبال کاربران این شبکه نیز مواجه شده است. همچنین سریال The Rain (باران)، جدیدترین سریال این شبکه در سبک علمی‌تخیلی و دلهره‌آور خواهد بود که قرار است هفته آینده منتشر شود. علاوه بر این، نتفلیکس در حال ساخت سریال The Witcher (ویچر) نیز است. همچنین ماه گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه نت‌فلیکس ممکن است استودیوی فیلمسازی اروپاکورپ را که متعلق به لوک بسون است، خریداری کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده