نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی 2MD: VR Football برای پلی‌استیشن VR تایید شد

استودیو Truant Pixel از انتشار بازی واقعیت مجازی 2MD: VR Football برای هدست پلی‌استیشن VR در بهار سال جاری میلادی خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که «ماهر السامکری»، رئیس استودیو Truant Pixel اعلام کرده است که بازی فوتبال واقعیت مجازی 2MD: VR Football را برای هدست پلی‌ استیشن VR هم پورت خواهد کرد. طبق اعلام استودیو Truant Pixel، تاریخ انتشار دقیق نسخه PlayStation VR بازی مشخص نیست، اما دارندگان این هدست واقعیت مجازی می‌توانند در بهار سال جاری میلادی منتظر انتشار بازی باشند.

بازی MD: VR Football اولین بار در تاریخ چهارم مهرماه ۱۳۹۶ (۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷) با قیمت ۱۲.۹۹ دلار برای آکیولس ریفت، HTC Vive و هدست‌های واقعیت ترکیبی پلتفرم پی‌ سی منتشر شد. این بازی که توسط استودیو Truant Pixel توسعه و انتشار یافته است، تجربه‌ آزادانه فوتبال را به صورت واقعیت مجازی ارایه می‌دهد. بازی MD: VR Football همچنین امکان ساخت بازی‌ها، اجرایی کردن بازی‌های یادشده در زمین و شخصی‌سازی تیم‌ها به شیوه‌های مختلف را برای بازیکان فراهم می‌کند.

نسخه پلی‌استیشن VR بازی MD: VR Football از ابتدا ساخته شده است و توسعه‌دهنده بازی زمان بیشتری را صرف این نسخه کرده تا تجربه‌ای چندبعدی را برای بازیکنان به ارمغان آورد که این شامل استخدام چند صداپیشه مستعد نظیر زاندر موبِس و دیوید ولد می‌شود.

شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه پلی‌استیشن VR بازی MD: VR Football را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده