// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Kingsman: The Golden Circle

همانطور که هر دو فیلم سری کینگزمن آثار خوبی برای یک سرگرمی دو ساعته بودند، بازی موبایل Kingsman: The Golden Circle هم تا آخرین مرحله‌اش شما را به چالش می‌کشد.

این روزها تعداد طرفداران بازی‌های موبایل به قدری افزایش یافته است که تقریبا سازنده هر اثر موفقی در مدیوم بازی، بدش نمی‌آید یک نسخه موبایلی هم منتشر کند؛ نمونه‌اش همین دو بازی Fortnite و PUBG که پس از موفقیت کم‌نظیرشان در پلتفرم‌های خانگی، حالا در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور فرمانروایی می‌کنند. اما این موضوع فقط مختص به بازی نیست و گاهی اوقات آثار دیگری از سایر مدیوم‌ها، به‌ویژه فیلم و سریال هم پیدا می‌شوند که با توجه به محبوبیت‌ بالایشان، تصمیم می‌گیرند طرفداران اثرشان را وارد دنیای خود کنند و بیش از پیش به آن‌ها اجازه لذت بردن از فضای فیلم را بدهند. همانطور که برای سری فیلم‌های Star Wars و سریال Game of Thrones تاکنون بازی‌های موبایل مختلفی ساخته شده است، حالا شاهد معرفی اثری براساس فیلم Kingsman: The Golden Circle هستیم که از نظر سرگرم‌کنندگی بسیار موفق‌تر از خود فیلم عمل کرده است.

Kingsman The Golden Circle
Kingsman The Golden Circle
Kingsman The Golden Circle
حالت‌های بازی مختلفی که در Kingsman: The Golden Circle برای بازیکن فراهم شده‌ است، هر کدام پتانسیل ایجاد ساعت‌ها سرگرمی بدون خستگی را دارد

گیم پلی بازی اندروید و آیفون Kingsman: The Golden Circle مکانیزم‌های بسیار ساده‌ای دارد که از همان ابتدا به یکی از برگ‌های برنده مهم بازی تبدیل می‌شود؛ چرا که هر طیفی از گیمرها را به سمت خودش جذب می‌کند و حتی برای حرفه‌ای‌ها هم به سبب محتویات گسترده‌ای که فراهم آورده، گزینه مناسبی خواهد بود. در ابتدا شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، یکی از کاراکترهای فیلم را به عنوان شخصیت اصلی خود انتخاب می‌کنید و به سراغ شروع مراحل اصلی بازی می‌روید. در طول هر مرحله، شما با چند دشمن در فواصل زمانی مختلف روبه‌رو می‌شوید که برای از بین بردن آن‌ها باید از مجموعه گلوله‌هایی که در پایین تصویر نمایان است، استفاده کنید. در واقع، در طول گیم‌پلی شما همواره با این قسمت سروکار خواهید داشت و با توجه به علامتی که بالای سر دشمنان مشخص شده است، باید از سلاح خود استفاده کنید. هر سه گلوله همرنگی که کنار هم قرار بگیرند، سبب یک شلیک ضعیف به سمت دشمن خواهد شد که در مراحل اولیه همان هم کارساز است، اما با پیش‌روی در بازی، باید در هر نوبتی که در اختیار دارید، گلوله‌های پرقدرتی را شلیک کنید که لازمه آن قرار گرفتن بیش از سه یا چهار گلوله همرنگ در کنار یکدیگر است. اما روش دیگری هم وجود دارد و آن این است که با جابجایی یک گلوله در این بخش، بتوانید دو ستون یا ردیف همرنگ بسازید که به حالت Combo مشهور است و می‌تواند بخش بزرگی از سلامتی دشمنان شما را کم کند. در همان حال که سعی می‌کنید با انجام کم‌ترین حرکت‌ها، قوی‌ترین ضربات را وارد کنید، آیتم‌هایی نیز وجود دارند که شما را به استفاده از گلوله‌های یک رنگ خاص تشویق می‌کنند. در حقیقت کاراکتر شما، در یک یا چند رنگ، قدرت‌های ویژه و مخصوصی دارد که اگر به تعداد مشخصی با این گلوله‌ها شلیک کنید، می‌توانید با استفاده قدرت ویژه خود حتی رییس‌ها را هم به سادگی از پا دربیاورید؛ بله، رییس‌ها. در برخی مراحل، با کشتن چند نفر از دشمنان، با یک باس قوی نیز روبه‌رو خواهید شد که برای از بین بردنش باید کاراکتر خود را به اندازه کافی ارتقا داده باشید؛ وگرنه احتمالا چندین بار با جمله Game Over مواجه می‌شوید.

جدا از بخش کمپین، بازی Kingsman The Golden Circle حالت‌های مختلف و متنوع دیگری را هم شامل می‌شود که به شدت سرگرم‌کننده هستند؛ از بخش آنلاین و مبارزه با دیگر بازیکنان حاضر در بازی بگیرید تا رکوردزنی با ماشین معروف فیلم کینگزمن در داخل تونلی پر از آب که باید با استفاده از موشک‌های مخصوص، از ترکیدن خودرو تا جایی که امکان دارد جلوگیری کنید. موفقیت در این بخش‌ها، ارتباط تنگاتنگی با سطح کاراکتر شما دارد. اول از همه اینکه شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید به سراغ خرید یک شخصیت جدید بروید یا اینکه همان کاراکتر اول خود را ارتقا دهید. ویژگی جالبی که بازی در اختیار بازیکن قرار داده است، امکان استفاده همزمان از دو شخصیت در گیم‌پلی است. در واقع وقتی شما دو شخصیت خریداری کرده‌اید، از هر دوی آن‌ها به طور همزمان می‌توانید در گیم‌پلی بخش تک‌نفره یا چندنفره استفاده کنید و بازی شما را مجبور نمی‌کند که فقط یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با این حال، ارتقا و استفاده از یک کاراکتر نیز به خودی خود قدرت کافی را برای شکست دادن دشمنان در اختیار شما قرار خواهد داد.

Kingsman The Golden Circle
Kingsman The Golden Circle
Kingsman The Golden Circle

در پایان، باید به گرافیک قابل‌قبول و خوش رنگ و لعاب بازی هم اشاره کنیم که فضای خوبی را برای ارائه تجربه‌ای سرگرم‌کننده ایجاد کرده است. مراحل مختلف در مکان‌های متفاوتی جریان پیدا می‌کند و از طرفی تنوع خوبی هم در انواع مختلف دشمنان وجود دارد که باعث می‌شود به این راحتی‌ها از بازی خسته نشوید. برای دانلود بازی آیفون و اندروید Kingsman: The Golden Circle می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kingsman: The Golden Circle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده