نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

بازی ترسناک روانشناختی The InnerFriend رونمایی شد

استودیو PLAYMIND رسما بازی ترسناک روانشناختی The InnerFriend را برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر‌های شخصی معرفی کرد.

آیا تمام این مدت در جست‌وجوی یک بازی ترسناک روانشناختی بوده‌اید اما هنوز چیزی را که باب میلتان باشد پیدا نکرده‌اید؟ این بازی شاید بتواند رضایت شما را جلب کند. امروز شرکت مستقل PLAYMIND به طور رسمی بازی بعدیش، یعنی The InnerFriend، را معرفی کرد. این بازی حول ترس‌های دوران کودکی می‌چرخد.

در بازی The InnerFriend بازیکنان ماموریت دارند در حالی که با ترس و وحشت‌های ناشی از کابوس‌های یک کودک دست و پنجه نرم می‌کنند، او را نجات دهند. در ساخت این بازی از آثار کارل یونگ، استنلی کوبریک، فیلم The Poltergeist و دیگر فرهنگ‌های عامه‌ی دهه‌ی هشتاد میلادی الهاماتی گرفته شده است. یکی از خصوصیات The InnerFriend این است که برعکس اکثر بازی‌های ترسناک که به ایجاد ترس آنی (Jump scare) متکی هستند، بیشتر وزن اثر را روی اتمسفر آن انداخته است.

برای جشن گرفتن معرفی شدن این بازی، PLAYMIND تریلری را برای آن منتشر کرده که نمایانگر خیلی از عناصر داستانی است، ولی چیزی از گیم پلی واقعی نشان نمی‌دهد. این تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

The InnerFriend قرار است در سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور-مهرماه) برای Xbox One ،PS4 و پی سی منتشر شود.

دریافت تریلر


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده