// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

بازی های پولی ماه مارس 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه مارس شاهد فوران بازی‌های واقعیت افزوده بودیم و بازی Time Recoil نیز در نهایت برای اندروید منتشر شد.

ماه مارس نیز به پایان رسید و به رسم ماه‌های گذشته در این مقاله قصد معرفی بهترین بازی‌های اندروید غیر رایگان منتشر شده در ماه گذشته را داریم. برخلاف ماه‌های گذشته که به ندرت با بازی‌های واقعیت افزوده روبه‌رو می‌شدیم، در ماه مارس استودیوها بازی‌های متفاوتی را با طعم AR منتشر کردند. ماه گذشته میلادی همینطور شاهد عرضه بازی Kona با قیمت ۱۹.۹۹ دلار بودیم که در حقیقت نسخه‌ای پورت شده از روی نسخه رایانه‌های شخصی است. اگر به بازی‌های اکشن علاقه دارید، بازی اندروید و آیفون Time Recoil دیگر گزینه‌ای است که حتما آن را باید تجربه کنید.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

بازی .projekt

.projekt

بازی‌های مینیمال رواج زیادی در گوشی‌های موبایل پیدا کرده‌اند و طبیعتا در هر ماه شاهد انتشار چندی از این بازی‌های ساده برای گوشی‌های موبایل هستیم. .projekt، بازی پازل مینیمال ساخته Stampede Games است که در فضایی سیاه و سفید به بازیکنان امکان ایجاد مکعب‌هایی را برای حل معماهای مختلف می‌دهد. بازی در محیطی شطرنجی انجام می‌شود و باید با قرار دادن بلوک‌های مکعب شکل، سعی کنید تا به شکلی چیدمان را انجام دهید تا سایه خانه‌ها با آنچه روی دیوارهای اطراف قرار دارد یکسان شود. بازی تجربه بصری متفاوتی را ارائه می‌دهد و هرچند برخی بازیکنان را یاد کلاس نقشه‌کشی می‌اندازد، اما در مجموع قادر است تا حسابی آنها را سرگرم کند. این بازی باتوجه به محتوای چالشی که دارد تنها ۱.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون .projekt

بازی Animus - Stand Alone

Animus - Stand Alone

انتشار بازی‌های پولی بزرگ و با قیمت بیش از پنج دلار، به ویژه در دو ماه گذشته روند رو به رشدی را در اپ‌استور و گوگل‌پلی پیدا کرده است و بازیکنان نیز استقبال خوبی از این دست بازی‌ها داشته‌اند. بازی ۷.۹۹ دلاری Animus Stand Alone، محصولی مشابه با بازی Ire - Blood Memory است که برخلاف این بازی نقش‌آفرین، Animus با خشونتی کمتر سعی دارد تا فضا و اتمسفری مشابه سری دارک سولز را ایجاد کند. باس‌های غول‌آسا، نبرد تن به تن هیجان‌انگیز و در نهایت سه عنصر اصلی گیم‌پلی این مجموعه یعنی دفاع، جاخالی و حمله را می‌توانید در بازی Animus نیز تجربه کنید. بازی در مجموع سه درجه سختی متفاوت دارد و در چهار محیط متنوع با ۲۴ ماموریت اصلی انجام می‌شود. طبق گفته سازندگان ۱۱ باس فایت انتظار بازیکنان را می‌کشد و می‌توانید به صورت آفلاین به تجربه این بازی زیبا بپردازید. اگر به پایان‌های مختلف علاقه دارید به یاد داشته باشید که هر درجه سختی یک پایان متفاوت را برای شما رقم می‌زند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Animus - Stand Alone

بازی Appisodes: Clubhouse World

Appisodes: Clubhouse World

در جریان بازی با شخصیت‌های مختلف دنیای دیزنی همراه می‌شوید

دیزنی چندی است که تمرکز ویژه‌ای روی انتشار بازی‌هایی با موضوع شخصیت‌های کارتونی‌اش دارد. این بازی‌ها بیشتر مناسب کودکان هستند و کودکان می‌توانند در محیطی رنگارنگ با شخصیت‌های محبوب دیزنی مشغول ماجراجویی شوند. کلاب‌هاوس میکی‌ماوس ترکیبی از ویدیوهای آموزشی و گیم‌پلی تعاملی به همراه موزیک‌های شاد است که کودکان می‌توانند با انجام آنها در کنار سرگرمی، آموزش‌ نیز ببینند. هدایت خودروی Minnie، نقاشی و طراحی به همراه دونالد و سفری به نقاط مختلف برای پیدا کردن چهار برچسب زیبا از جمله ویژگی‌هایی هستند که در این بازی در دسترس‌تان قرار دارند. این بازی اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Appisodes: Clubhouse World

بازی ARise

ARise

شوالیه‌ و دنیایی کوچک و معماهایی که باید حل کنید. بازی ARise محصولی جذاب است که با کنترل ساده‌ای که دارد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در تعاملی با محیط بازی، گوشی و تبلت خود را حرکت دهند و از دید متفاوتی به دنیای ARise نگاه کنند. ماه مارس به ویژه شاهد عرضه بازی‌های واقعیت افزوده پرشماری برای اندروید بودیم که بازی ARise نیز یکی از همین دست بازی‌ها است. دنیای بازی کاملا سه‌بعدی طراحی شده و میزبان پازل‌های پرشماری برای حل کردن است. شما می‌توانید ساخته استودیوی Climax را با قیمت ۲.۹۹ دلار از طریق گوگل پلی دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون ARise

بازی Battle Planet AR

Battle Planet AR

ماه گذشته شاهد فوران بازی‌های واقعیت افزوده در گوگل‌پلی بودیم. بازی‌های باکیفیت، خوش‌ساخت و شدیدا رقابتی که مهم نیست در کجا باشید و می‌توانید با روشن کردن گوشی خود به دنیای هیجان‌انگیز واقعیت افزوده سفر کنید. بازی Battle Planet AR یکی از همین دست بازی‌ها است که یک سیاره را وارد اتاق خواب‌تان می‌کند! در جریان بازی باید در نبردی تنگاتنگ در سیاره‌هایی در اشکال مختلف، هیولاها را لت و پار کنید. بازی دوربین بالا به پایین دارد و قهرمان شما قادر است از سلاح‌های متفاوتی برای دفاع از خود استفاده کند. قابلیت‌های اشتراک گذاری تصاویر از سیاره‌ی خود در صفحه‌های اجتماعی و سبک روگ‌لایک بازی که مرگ را بارها و بارها به جلوی چشمان شما می‌آورد، از دیگر ویژگی‌های بازی متفاوت و زیبای Battle Planet است. برای تجربه این بازی باید ۴.۹۹ دلار هزینه کنید.

دانلود بازی اندروید Battle Planet AR

بازی Candleman

Candleman

تا به امروز به سختی‌های یک شمع فکر کرده‌اید؟ شمعی که می‌تواند راه برود، می‌تواند از روی پلتفرم‌ها بپرد و در نهایت پشت شیشه بایستد و به فانوسی نورانی نگاه کند. بازی Candleman محصولی با کیفیت است که تاکنون توانسه در شاخه بازی‌های مستقل جوایز متعددی را از آن خود کند. این بازی در کنار داستان تاثیرگذاری که دارد،‌ معماهای ساده، اما زیبایی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. حرکت روی آب،‌ پرش روی چرخ‌دهنده یا حرکت روی مسیر تنگ و تاریک، تنها بخشی از جذابیت‌های محیطی Candleman هستند. بازی Candleman اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. CMGE Group Limited توسعه دهنده این بازی پیش از این نیز بازی‌های مانند Dino Hero و Uri را منتشر کرده بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Candleman

بازی Encompassed

Encompassed

اگر به بازی‌های واقعیت مجازی علاقه دارید، Encompassed جدید‌ترین بازی واقعیت مجازی است که برای اندروید و iOS می‌توانید در حال حاضر دانلود کنید. بازی معمایی Encompassed در فضایی سه بعدی معماهای قابل توجهی را ارائه می‌دهد و برخلاف سایر بازی‌های واقعیت مجازی منتشر شده می‌توانید آن را بدون هدست و به صورت دو بعدی انجام دهید. هدف اصلی بازی رساندن گوی نورانی از نقطه A به نقطه B است و در این مسیر تیغه‌ها و پرتگاه‌ها مانع اصلی شما برای رسیدن به هدف‌تان هستند. بازیسازان هرچند در طراحی محیط بازی آنچنان خلاقانه عمل نکرده‌اند، اما هنوز هم با مراحل متنوعی روبه‌رو هستیم. بازی Encompassed با قیمت ۴.۹۹ دلار اکنون در مراحل بتا قرار دارد،‌ هرچند هنوز هم با معماهایی که ارائه می‌دهد، می‌تواند سرگرم‌تان کند.

دانلود بازی اندروید Encompassed

بازی Florence

Florence

بازی‌های تعاملی به دلیل گیم‌پلی ساده و نه چندان درگیرکننده‌ای که دارند،‌ اصولا مورد توجه تمام بازیکنان قرار نمی‌گیرند. بازی Florence نیز با داستان کوتاه مصور، تجربه‌ای متفاوت است که هرچند در تنها ۳۰ دقیقه می‌توان سر و ته آن را هم آورد، اما در همین مدت کوتاه می‌تواند با داستان پر مفهمومی که دارد، تاثیر مثبت و عمیقی را روی مخاطب بگذارد. با وجود پازل‌های ساده، گیم‌پلی تنها به برداشتن گوشی و مرور داستان دخترکی به نام فلورنس یو خلاصه می‌شود که گرفتار زندگی روتین و کسل‌کننده‌ی خود شده است. عشق،‌ موسیقی و کارهای روزمره دخترک، داستان کلی ماجراهای فلورنس را شامل می‌شود و شما را به تجربه‌ای متفاوت می‌برد. این بازی اکنون ۲.۹۹ دلار قیمت دارد و توانسته با طراحی زیبایی‌اش، نظر مخاطبین را جلب کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Florence

بازی Kona

Kona

شاید انجام بازی‌های کمپانی کچاپ یا حتی بازی‌های اتومبیل رانی در گوشی‌های موبایل لذت بخش باشد، اما باید گفت که کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از انجام بازی‌های اول شخص در تلفن‌های هوشمند لذت ببرد. با این حال هنوز هم استودیوهایی هستند که با قدرت به دنبال بهبود گیم‌پلی و انتشار بازی‌های با کیفیت این سبک روی موبایل یا اندروید TV هستند. بازی Kona که پیش از این برای پی‌سی منتشر شده بود، اکنون با قیمت نجومی ۱۹.۹۹ دلار روی اندروید TV نیز در دسترس قرار دارد. در این بازی باید با کارآگاه Carl Faubert به دنبال بررسی اتفاقات مرموز اطراف دریاچه آتامیپیک و کشف رمز و راز آن بروید. بازی در سال ۱۹۷۰ و در کشور کانادا آغاز می‌شود،‌ جایی که طوفانی سهمگین دریاچه آتامیپیک را درنوردیده و حال کارآگاه داستان ما باید در این طوفان به بررسی محیط بپردازد. اگر یک بازی با گرافیک بالا روی موبایل می‌خواهید، انجام بازی Kona خالی از لطف نخواهد بود. البته توجه داشته باشید که با توجه به نسخه ۱.۰ بودن بازی هنوز ایرادات زیادی گریبان‌گیر Kona است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kona

بازی Lost in the Dungeon

Lost in the Dungeon

برخلاف ظاهر بازی Lost in the Dungeon که بیشتر ما را یاد بازی‌های نقش‌آفرینی می‌اندازد، باید گفت که Lost in the Dungeon یک بازی تماما کارتی است. در این بازی باید با انتخاب بهترین کارت‌ها برای زنده ماندن در سیاه‌چاله‌های پر خطر تلاش کنید. البته در این مسیر با غارت و به اصطلاح لوت کردن دشمنان می‌توانید خودتان را قوی‌تر و قوی‌تر کنید. استراتژی هسته اصلی بازی Lost in the Dungeon است و در جریان بازی با شخصیت‌های مختلفی از فروشندگان بگیرید تا شخصیت‌های داستانی روبه‌رو می‌شوید. مکانیزم گیم‌پلی بازی به طور خلاصه ترکیبی از بازی‌های کارتی و سیستم ارتقاء شخصیت‌های نقش‌آفرینی است که با سیستم شخصی‌سازی پر جزئیاتی همراه شده است. بازی هنوز در زمینه سرویس‌های آنلاین ایراداتی دارد که سازندگان باید آنها را به مرور رفع کنند. از سوی دیگر استودیوی Eggon نیز با پشتیبانی خوبی که دارد به سرعت مشکلات پیش‌ آمده برای کاربران را رفع می‌کند. بازی Lost in the Dungeon با قیمت ۳.۴۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Lost in the Dungeon

بازی PuzzlAR: World Tour

PuzzlAR: World Tour

در ادامه بازی‌های واقعیت افزوده منتشر شده در ماه مارس به بازی PuzzlAR: World Tour رسیده‌ایم. بازی PuzzlAR: World Tour ترکیبی از آثار باستانی و مکان‌های دیدنی در سراسر جهان است و این شما هستید که باید این مکان‌های دیدنی تکه تکه شده را به شکل سابق‌شان بازگردانید. در جریان بازی باید با نگه‌ داشتن تکه‌های معماها، آنها را نگه دارید و به محل مورد نیاز منتقل کنید. استودیوی بیکا (Bica Studieo) همچنین تمرکز ویژه‌ای روی موسیقی داشته است تا برای هر پازل موسیقی مربوط به همان کشور پخش شود. بازی PuzzlAR: World Tour با قیمت ۱.۹۹ دلار در اندروید و قیمت ۲.۹۹ دلار در iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون PuzzlAR: World Tour

بازی Siege of Dragonspear

Siege of Dragonspear

اگر از طرفداران مجموعه Baldur's Gate، محصول بایوور (BioWare) باشید و در سال ۲۰۱۲ وارد ماجراجویی Baldur's Gate: Enhanced Edition شده باشید،‌ حتما باید Siege of Dragonspear را تجربه کنید. این بازی در حقیقت بسته‌الحاقی ۳۰ ساعته‌ای است که ماجراهای بین Baldur's Gate و Baldur's Gate 2 را روایت می‌کند و قصد دارد تا داستان‌های گفته نشده‌ی مختلفی را روایت کند. بازی تمام ویژگی‌های نقش‌آفرینی مجموعه و داستان فوق‌العاده آن را دارد و گیم‌پلی آن نیز برای تجربه روی موبایل بهینه شده است. این نخستین باری نیست که Beamdog نسخه موبایل Baldur's Gate را منتشر می‌کند. اگر به این مجموعه علاقه دارید یا می‌خواهید یک نقش‌آفرینی زیبا را تجربه کنید، اکنون می‌توانید هر سه نسخه این بازی را به صورت جداگانه با قیمت ۹.۹۹ خریداری و اجرا کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Siege of Dragonspear

بازی Tabletop Towers

Tabletop Towers

ساخت و ساز برج به صورت واقعیت افزوده تجربه‌ای متفاوت است

ساخت ساختمان‌هایی بلند و با امتیاز کیفیت بالا تمام آنچه است که در بازی Tabletop Towers به دنبال آن خواهید بود. در ابتدای بازی اتاقی کوچک دارید و باید با پول خود ساخت و ساز را در زمینی که از ابتدا از آن شما است، آغاز کنید. هدف اصلی ساخت برج‌هایی با درجه کیفی پنج ستاره است و برای تحقق این هدف اما باید به تعداد مشخصی از ساکنین و اتاق‌ها دست پیدا کنید. بازی کنترل ساده‌ای دارد و طبق ادعای سازندگان تجربه‌ای حقیقی از واقعیت افزوده را ارائه می‌دهد. Tabletop Towers محصولی مناسب علاقمندان به بازی‌های واقعیت افزوده است و حداقل در زمینه کیفیت بافت‌ها،‌ طراحی شخصیت‌ها یا محیط نمی‌توان گفت با محصولی با کیفیت روبه‌رو هستیم. اما هنوز هم این بازی قادر است تا با گیم‌پلی آسانی که دارد برای مدتی شما را سرگرم کند. Tabletop Towers با قیمت ۲.۹۹ دلار اکنون در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Tabletop Towers

بازی The Machines

The Machines

هرچند عمده بازی‌های واقعیت افزوده اصولا در بستر آفلاین انجام می‌شوند، اما هستند استودیوهایی که قصد دارند تا با دیدی متفاوت، بستر لازم را برای انتشار بازی‌هایی آنلاین فراهم کنند. یکی از این استودیو‌ها Directive Games است که با انتشار بازی The Machines می‌تواند موج جدیدی از عرضه بازی‌های چندنفره آنلاین واقعیت افزوده را برای گوشی‌های موبایل آغاز کند. این بازی در مدت کوتاهی بعد از انتشار نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به سوی خود جلب کرده است. باید گفت اگر قصد تجربه یک بازی واقعیت افزوده را روی موبایل دارید، حتما باید از بازی The Machines آغاز کنید. با شروع بازی هر یک از طرفین نبرد باید برای از بین بردن حریف تلاش کنند و برای به دست آوردن امتیاز برج‌های دفاعی حریف را از بین ببرند. هدف نهایی بازی اما از بین بردن پایگاه حریف است. در جریان بازی می‌توانید از نیروهای مختلفی استفاده کنید و با استراتژی در بازی پیشروی کنید. بازی گرافیک زیبایی دارد و برخلاف برخی از بازی‌های واقعیت افزوده، شاهد گیم‌پلی بهینه شده‌ای هستیم. شما همینطور امکان تقویت قدرت قهرمان خود را در این بازی ۴.۹۹ دلاری دارید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Machines

بازی Time Recoil

Time Recoil

مدت‌ها از زمان عرضه بازی Time Recoil برای iOS می‌گذرد و ما نیز پیش از این نسخه iOS بازی را در زومجی معرفی کرده بودیم. با این حال،‌ در نهایت در ماه مارس استودیوی 10Tons، بازی جدید Time Recoil را با قیمت ۹.۹۹ دلار برای اندروید نیز منتشر کرد. بازی در دنیایی سایبرپانک روایت می‌شود و باید با دوربین بالا به پایین دخترکی جوان را برای رسیدن به اهدافش همراهی کنید. در طول بازی شخصیت اصلی دارای مهارت‌های ویژه‌ای است که باید از آنها برای به‌دست آوردن ابزارهای مورد نیاز، کشتن اهداف مورد نظر، نجات دادن افراد، منفجر کردن بمب یا جمع‌آوری اطلاعات برای مقابله با مستر-‌تایم، شخصیت منفی داستان استفاده کنید. بازی Time Recoil در کنار گوشی‌های موبایل برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Time Recoil


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده