نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

خرید‌های درون برنامه‌ای از Middle-earth: Shadow of War حذف می‌شوند

استودیو مونولیث، سازنده بازی Middle-earth: Shadow of War، اعلام کرده که قصد حذف خرید‌های درون برنامه‌ای را از این بازی دارد.

بازی Middle-earth: Shadow of War با تمام ویژگی‌های مثبتی که داشت، از یک مشکل رنج می‌برد و آن هم، خرید‌های درون برنامه‌ای آزار‌دهنده بود؛ خرید‌هایی که گاهی حتی حالتی اجباری پیدا می‌کردند و به همین دلیل هم اعتراض طرفداران را در پی داشتند. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو مونولیث، سازنده بازی، اعلام کرده که قصد حذف این خرید‌های درون برنامه‌ای را از بازی دارد.

این استودیو اخیرا پستی در انجمن رسمی بازی منتشر و اعلام کرده است که قصد دارد چند آپدیت رایگان برای بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر کند که در یکی از مهم‌ترین‌ِ این آپدیت‌ها، شاهد حذف خرید‌های درون برنامه‌ای از بازی خواهیم بود. این استودیو اعلام کرد که چنین خرید‌هایی، تاثیر منفی روی هسته اصلی بازی داشتند. چرا که طبق بازخورد‌های دریافتی از کاربران، مواردی مثل خرید ارک‌ها با پول واقعی، باعث می‌شوند تا تعادل بازی و ماهیت اصلی سیستم نمسیس دچار اختلال شود و به همین دلیل، آن‌ها قصد حذف خرید‌های درون برنامه‌ای را از بازی دارند.

به طور دقیق‌تر طبق اعلام مونولیث، امکان خرید Gold از طریق پول واقعی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت از بازی حذف خواهد شد. پس از آن در تاریخ ۲۶ تیر هم امکان خرید War Chest از طریق Gold از بازی حذف می‌شود. پس از این تاریخ هر میزان Gold که در حساب کاربران باقی مانده باشد، به طور خودکار به War Chest تبدیل خواهد شد. (هر ۱۵۰ Gold یک War Chest).

بازی Middle-earth: Shadow of War در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد که خلاصه بررسی آن به شرح زیر است:

Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده