// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷

بازی Fortnite برای تمامی کاربران iOS در دسترس قرار گرفت

استودیو اپیک گیمز اعلام کرد که هم‌اکنون تمامی کاربران iOS می‌توانند بازی موبایل Fortnite را تجربه کنند.

بازی Fortnite از زمان عرضه‌اش در سال گذشته تا به امروز توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. چندی پیش بود که نسخه موبایل Fortnite معرفی شد و استودیو اپیک گیمز (Epic Games) برای تعدادی از کاربران iOS دعوت‌نامه فرستاد تا بتوانند بازی را تجربه کنند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی موبایل، اپیک گیمز اعلام کرده که هم‌اکنون تمامی کاربران iOS می‌توانند بازی آیفون Fortnite را تجربه کنند. استودیو Epic Games در جریان یک توییت نوشت:

دیگر نیازی به دعوت‌نامه نیست و Fortnite برای تمامی کاربران iOS در دسترس است و می‌توانید با دوستان خود بازی را تجربه کنید.

از نظر سخت افزاری، کاربران گوشی‌های موبایل آیفون SE، آیفون 6S، آیفون 7، آیفون 8 و آیفون 10 می‌توانند بازی موبایل Fortnite را تجربه کنند. البته کاربران آیپد مینی 4، آیپد Air 2، آیپد ۲۰۱۷ و آیپد پرو هم می‌توانند این بازی بتل رویال پر مخاطب را روی دستگاه خود تجربه کنند. از این‌رو کاربرانی که فاقد گوشی‌های موبایل و تبلت‌های ذکر شده هستند، نمی‌توانند Fortnite را تجربه کنند.

متاسفانه هنوز اعلام نشده است که بازی موبایل Fortnite جه زمانی برای اندروید عرضه می‌شود و باید منتظر اخبار تکمیلی حول این موضوع بمانیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده