نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تریلری جدید و زیبا از گیم‌پلی بازی Trailblazers منتشر شد

به‌تازگی استودیوی Rising Star Games تریلر مهیج و زیبایی از گیم‌پلی جدید‌ترین بازی ریسینگ خود با نام Trailblazers منتشر کرده است.

این هفته، Rising Star Games تریلر تازه‌ای از گیم‌پلی جدید‌ترین بازی رانندگی-مسابقه‌ای خود با نام Trailblazersمنتشر کرده‌ است. این بازی خوش‌رنگ و لعاب و چشم نواز که همکاری، یکی از هسته‌های اصلی آن را تشکیل می‌دهد، در تاریخی نامشخص از بهار برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در Trailblazers بازیکنان مسیر و خط حرکتی خود در جاده‌ی مسابقه را با منابع رنگی محدود رنگ می‌کنند و رد شدن دیگر هم‌تیمی‌ها از روی این خطوط باعث افزایش سرعت آن‌ها خواهد شد. البته در این میان چالش‌های دیگری نیز وجود دارند که باعث هرچه مهیج‌تر شدن این مسابقات و پررنگ‌تر شدن عنصر همکاری در این بازی می‌شود. مثلا بازیکنانی که وظیفه‌ی رنگ کردن مسیر را به عهده‌ دارند می‌توانند با رد شدن از روی مسیر رنگی تیم حریف، آن‌ را از بین برده و باعث بی‌استفاده شدن خطوط رنگی تیم مقابل شوند. تمامی نکات مذکور را می‌توانید در تریلر گیم‌پلی بسیار خوش‌رنگ و زیبای این بازی که به‌تازگی منتشر شده است مشاهده کنید:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات

در Trailblazers بازیکنان می‌توانند از میان حالت‌های مختلف بازی از جمله حالت تک نفره، مسابقات همکاری‌محور و حالت داستانی یکی را انتخاب کرده و به تجربه‌ی این عنوان مهیج بپردازند. علاوه بر این بازیکنان می‌توانند از حالت خاطره‌انگیز split-screen (که طی آن صفحه بازی به چند بخش تقسیم می‌شود) هم در حالت آنلاین و هم در حالت آفلاین برای رقابت با دوستان خود استفاده کنند. خبر جالب دیگر این است که استودیوی سازنده در پیج استیم بازی اعلام کرده‌ است، بازیکنان در این بازی می‌توانند به شکل کراس پلتفرم با دوستانی که از پلتفرم‌های دیگر برای تجربه‌ی بازی استفاده می‌کنند نیز به رقابت بپردازند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده