// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تریلر بازی The Crew 2 با محوریت قایق موتوری Jaguar Vector V40R

جدیدترین تریلر بازی The Crew 2، قایق موتوری Jaguar Vector V40R را به تصویر می‌کشد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) تریلر جدیدی از بازی The Crew 2 منتشر کرد که یکی از وسایل نقلیه آبی آن یعنی جگوار وکتور وی40آر پاوربوت را نشان می‌دهد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در مناطق آبی به کاوش بپردازند.

یوبی سافت با همکاری کمپانی Jaguar Vector Racing به کاربران اجازه می‌دهد که آخرین محصول این کمپانی یعنی V40R را در دریا‌ها استفاده کنند. این قایق موتوری دارای دو موتور قدرتمند Mercury Racing است که با یکدیگر قدرتی بالغ بر ۲۲۰۰ اسب بخار ایجاد می‌کنند و سرعت دورانی ۶۵۰۰ دور بر دقیقه دارد. پس از عرضه بازی، تکنولوژی مدرن Kevlar و Carbon Fibre Laminate به کاربران اجازه می‌دهد که قدرت این محصول را در بازی احساس کنند.

در انتهای مطلب می‌توانید قایق موتوری Jaguar Vector V40R را که در اقیانوس‌ها حرکت می‌کند، در تریلر منتشر شده تماشا کنید. در سری تریلر‌های هفتگی یوبی سافت که Motorsports Vechicle Series نام دارد توانستیم به هواپیما Zivko نگاهی بیاندازیم و همچنین اتومبیل رنو مگان R.S. 2018 را نیز در ویدیویی دیگر ببینیم.

بازی The Crew 2 که قرار بود در ابتدا در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند ماه) منتشر شود با تاخیر مواجه شد و سازندگان عرضه آن را به تاریح ۲۹ ژوئن (۸ تیر ماه) موکول کردند. گفتنی است که نسخه Motor Edition این بازی شامل بازی The Crew Gold Edition، محتوای سیزن پس، بسته Motorsports Deluxe، پلاک مخصوص و دیگر موارد می‌شود.

بازی The Crew 2 برای عرضه روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی، مک برنامه‌ریزی شده است و کسانی که بازی را پیش خرید کنند از نسخه Legendary Motors این بازی بهره‌مند می‌شود که در آن اتومبیل Mercedes-AMG C 63 Touring Car مدل ۲۰۱۶ و موتور Harley-Davidson Iron 883 مدل ۲۰۱۸ در بازی گنجانده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های منتشر شده تا به امروز می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی The Crew 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده