نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

نقش بیل اسکارشگورد در فیلم Deadpool 2 مشخص شد

چندی پیش، طرفداران توانستند چهره بیل اسکارشگورد را در یکی از تریلرهای فیلم Deadpool 2 شناسایی کنند. حال در خبرهای جدید، نقشی که او قرار است ایفا کند، مشخص شده است.

چندی پیش، زمانی که یکی از تریلرهای جدید فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) منتشر شده بود، طرفداران تیزبین توانستند چهره یک فرد آشنا یعنی بیل اسکارشگورد را شناسایی کنند. البته تا به امروز نقشی که قرار است این بازیگر ایفا کند، به‌طور رسمی تایید نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بعد از چندین هفته حدس و گمانه‌زنی، به‌طور رسمی مشخص شده که این بازیگر جوان و بااستعداد قرار است نقش جهش‌یافته‌ای به نام زایت‌گایست (Zeitgeist) را ایفا کند. زمانی که اولین تریلر رسمی از فیلم ددپول 2 منتشر شد، ما متوجه شدیم که این اثر قرار است شباهت بسیار زیادی به نسخه داستانی کمیکی خود داشته باشد و شخصیت‌های مشترکی در آن حضور خواهند داشت. نه‌تنها این مورد، بلکه چندین شخصیت دیگر هم در همین مدت معرفی شدند که قرار است نسخه اولیه تیم ایکس فورس باشند. اگرچه شخصیت ددپول و دومینو کاملا در این تریلر قابل مشاهده بودند و نیازی به شناختن آنها نبود، طرفداران خیلی سریع توانستند شخصیت شَتِراستار را از روی لباس نمادین او بشناسند. با این حال چند شخصیت دیگر ناشناخته باقی ماندند تا به مرور زمان هویت آنها مشخص شود.

به لطف انتشار تریلرهای بیشتر و همچنین تبلیغات تلویزیونی زیاد، ما حالا اطلاعات زیادی درباره جهش‌یافته‌هایی که در این فیلم حضور دارند، در دست داریم. هویت شخصیت کم سن و سالی هم که نشان داده شده بود، در طی چند وقت اخیر مشخص شد: یک جهش یافته از دنیای کمیک مارول به نام فایر فیست (مشت آتشین) که قدرتی آتشین دارد و قرار است هدف ماموریت کیبل باشد. حال ددپول باید یک سری شخصیت‌های با اهمیت کمی پایین‌تر نسبت بقیه را هم به تیمش بیاورد تا بتواند ماجراجویی خود را با گروه ابرانسانی‌اش آغاز کند. با این حال، تا به امروز اصلا مشخص نبود که بیل اسکارشگورد، بازیگر فیلم It (آن) قرار است دقیقا نقش چه شخصیتی را ایفا کند.

راب دیلینی، یکی از بازیگران فیلم ددپول 2 هویت شخصیتی را که قرار است بیل اسکارشگورد آن را ایفا کند، اعلام کرد. این بازیگر، چندی پیش یک حساب کاربری رسمی با نام نقشی که در این فیلم ایفا می‌کند، یعنی Peter W در توییتر ایجاد کرد. راب دیلینی هویت این شخصیت را در همین حساب کاربری که مربوط به فیلم است، این‌طور اعلام کرد:

مراقب نفس اسیدی زایت‌گایست باشید! اگر مهربانی و خوش‌قلبی او در همان ابتدای کار شما را نکشد، نفس اسیدی او کار دست شما خواهد داد! (جدی، چقدر این پسر خوب و دوست‌داشتنی است)

Zeitgeist - Bill Skarsgård
در طی این مدت نسبتا طولانی، طرفداران بسیار زیادی توانستند نقش این بازیگر محبوب را درست حدس بزنند. اگرچه نام او خیلی با قدرتی که دارد هم‌خوانی ندارد، اما او هم یکی از شخصیت‌های جهش‌یافته قوی و بسیار خوبی است که به تیم ایکس فورس می‌پیوندد. در حقیقت، این شخصیت در شماره ۱۱۶ سری کتاب کمیک X-Force که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، به نمایش درآمد و همانجا بود که او به تیم اصلی پیوست. متاسفانه این شخصیت درست در همان قسمت از مجموعه مرد؛ بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که در آینده اتفاقات خوبی برای این کاراکتر در دنیای سینمایی ایکس (XCU) رخ دهد.

هنوز مشخص نیست که چند مورد از شخصیت‌های فیلم ددپول 2 قرار است به نسخه سینمایی و واقعی فیلم X-Force (نیروی ایکس) بپیوندند؛ با این حال می‌دانیم که وید ویلسون و کیبل به‌طور قطعی در این اثر حضور خواهند داشت. از طرف دیگر اخیرا هم متوجه شدیم که شخصیت دومینو قرار است در فیلم نیروی ایکس حضور داشته باشد. پس با این اوصاف، ما در این اثر جدید می‌توانیم شاهد حضور سه مورد از بزرگترین جهش یافته‌های فیلم ددپول 2 باشیم.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی دنباله فیلم Deadpool (ددپول) بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم ددپول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده