// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

شرکت Alphacool از واتر بلاک حافظه Intel Optane رونمایی کرد

شرکت Alphacool از جدید‌ترین محصول کیت خنک کننده مایع خود برای حافظه‌های Intel Optane رونمایی کرد.

شرکت Alphacool که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خنک‌کننده‌های مایع برای سخت‌افزار‌های گیمینگ شهرت دارد، به تازگی دست به اقدام عجیبی زده است و برای حافظه‌های Intel Optane SSD 900P که سرعت فوق‌العاده‌ای دارند، کیت‌های خنک‌کننده‌ی مایع طراحی و تولید کرده است.

نام این محصول جدید HDX - Intel Optane SSD900P است. در اصل با مشاهده‌ی این محصول می‌توان دید که طراحی آن دقیقا شبیه به طراحی واترکولر‌های مختص کارت‌های گرافیک است، اما با این تفاوت که این محصول در اندازه‌ای کوچک‌تر و منحصرا برای حافظه‌ی 900P طراحی شده است. بخش اصلی این محصول از مس با پوشش نیکل تشیل شده است و سطح بالایی آن نیز کاملا شفاف ساخته شده تا کاربران بتوانند از زیبایی کولانت‌های خود لذت ببرند. ورودی کولانت نیز در استاندارد G1/4-threaded طراحی شده و یک طرف این محصول جایگذاری شده است.

محصول Alphacool HDX - Intel Optane SSD900P هم‌اکنون در اروپا و در وب‌سایت رسمی شرکت Alphacool برای سفارش با قیمتی معادل ۸۵ دلار در دسترس قرار دارد. کمپانی آلفاکول هنوز برای فروش مستقیم در ایالات متحده آماده نیست، اما مدتی نخواهد گذشت که سایت‌های بزرگ و معتبری همچون Newegg نیز این محصول را به لیست خنک‌کننده‌های خود اضافه کنند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده