نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تصاویر جدید پشت صحنه فیلم Captain Marvel نیک فیوری جوان را نشان می‌دهد

اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel منتشر شده که در آن شاهد نیک فیوری جوان و بسیار متفاوت هستیم.

از ماه اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در استودیویی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا رسما آغاز شده است. اتفاقات این فیلم در واقع قرار است از اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و در هفته‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید اولین فیلم مستقل شخصیت کاپیتان مارول بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel منتشر شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد نسخه بسیار جوان‌تر و البته با ظاهر بسیار متفاوت‌تر شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، هستیم. در این تصاویر، نه تنها هر دو چشم شخصیت نیک فیوری سالم است، بلکه این شخصیت برای اولین‌بار در دنیای سینمایی مارول مو هم دارد که در کنار او شخصیت کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، با لباس سبز رنگی که متعلق به ارتش کری (Kree) است، دیده می‌شود و ظاهرا هر ۲ شخصیت در حال انجام دادن یک ماموریت مهم هستند. همچنین این تصاویر می‌تواند اولین ملاقات رسمی کاپیتان مارول با نیک فیوری باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva)، کلارک گرگ در نقش ایجنت فیل کولسن، لی پیس، بازیگر نقش رونان متهم، جایمن هانسو در نقش کوراث و لاشانا لینچ در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است؛ اما نقش آن‌ها در فیلم هنوز مشخص نیست.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. اتفاقات این فیلم قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری الهام گرفته شده است. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه، نیکول پرلمن، کارلی منچ، لیز فلاهایو، آنا بودن و رایان فلک بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده