// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

بازی Attack on Titan 2 میزبان حالت رایگان Expulsion Mode شد

با مشخص شدن زمان انتشار فصل سوم انیمیشن Attack on Titan، حالت رایگان Expulsion Mode به بازی Attack on Titan 2 افزوده شد. با زومجی همراه باشید.

در یک زمان‌بندی مناسب، حالت جدید بازی Attack on Titan 2 تنها کمی پس از انتشار تریلر فصل سوم انیمه این بازی که قرار است در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیرماه) پخش شود، عرضه شد. این حالت جدید که Expulsion Mode نام دارد، حاوی یک نبرد بتل رویال ۶ نفره است و بازیکنان در این حالت باید در یک زمان محدود تا جایی که می‌توانند تایتان بکشند و با کسب حداکثر امتیاز ممکن، برنده هر دور شوند. همزمان با عرضه این حالت جدید، تریلری منتشر شده است که برخی از صحنه‌های اکشن آن را نشان می‌دهد.

دانلود از وبسایت آپارات

برای دسترسی به حالت Expulsion Mode باید در منوی اصلی بازی، وارد بخش Another Mode شوید. شما می‌توانید این حالت بتل رویال را در کنار حالت‌های دیگر بازی همانند Annihilation Mode که یک مبارزه چهار به چهار است و Predator Mode که شما را در قالب یک تایتان قرار می‌دهد، بازی کنید.

بازی Attack on Titan 2 در غرب در تاریخ بیستم ۲۹ اسفندماه ۹۶ (۲۰ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ویتا و پی سی عرضه شد؛ در حالی که نسخه ژاپنی آن چند روز زودتر، در تاریخ ۱۴ اسفندماه (۱۵ مارس) منتشر شده بود. می‌توانید بررسی این بازی از دید وبسایت‌های معتبر دنیا را در سایت زومجی بخوانید و نظرهای خود را در رابطه با این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده