نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

فیلم The Long Walk اثر استفن کینگ در دست ساخت است

شرکت نیو لاین سینما از ساخت فیلمی اقتباسی از رمان The Long Walk (پیاده روی طولانی) اثر استفن کینگ، خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری براساس رمان‌های استفن کینگ در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پس از اینکه فیلم It (آن) موفق شد سال گذشته کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، حال نیو لاین سینما در نظر دارد تا فیلمی براساس رمان The Long Walk که دیگر رمان استفن کینگ است، تولید و منتشر کند. این رمان در طی سال‌های ۱۹۶۶ تا ۶۷ نوشته شده بود؛ اما تا سال ۱۹۷۹، این رمان منتشر نشد. با اینکه رمان The Long Walk، اولین رمان کینگ نیست؛ اما این اثر، اولین رمانی بود که او تحت نام مستعار ریچارد باکمن آن را چاپ و منتشر کرد.

این رمان داستان گروهی از نوجوانان دونده را در آینده پادآرمانی آمریکا روایت می‌کند که قرار است در یک رقابت شرکت کنند. آن‌ها باید در یک ماراتن بسیار طولانی و تحت قوانین و محدودیت‌های بسیار خاص به رقابت بپردازند و در طی آن باید بدون توقف سراسر کشور آمریکا را بدوند و برنده کسی است که تا آخر مسابقه زنده بماند. جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Zodiac (زودیاک)، فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت انگیز) و فیلم The Meg (مگ)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Long Walk را بر عهده دارد. وندربیلت که پیش از این کارگردانی فیلم Truth (حقیقت) را بر عهده داشته، قرار است به‌عنوان تهیه کننده نیز با نیو لاین سینما و برادران وارنر همکاری کند.

حقوق ساخت فیلم The Long Walk سال‌ها در اختیار فرانک دارابونت بوده است که پیش از این سه فیلم The Shawshank Redemption (رستگاری در شاوشنک)، فیلم The Green Mile (مسیر سبز) و فیلم The Mist (مه) براساس رمان‌های استفن کینگ را کارگردانی و منتشر کرده بود. وندربیلت از طرفداران قدیمی رمان The Long Walk است و در گذشته از علاقه‌اش به ساخت فیلمی براساس این رمان خبر داده بود و حال ظاهرا دارابونت حق ساخت فیلم The Long Walk را به نیو لاین سینما واگذار کرده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از کارگردان، زمان اکران و بازیگران این فیلم منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده